AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Hei. Trenger virkelig hjelp med dette. Jeg har en kompis som er veldig grei, han drikker ikke, røyker ikke og snuser kke engang. Han gjør nesten aldri noe dårlig. Han er flink og er et geni. Men i det siste, siden han kke har en kjæreste, så har han kjøpt masse sex. Noe som fører til at han bruker mye penger på det. Han prøver å slutte, men vet ikke hvordan.For meg så ser det ut som at han har blitt avhengig av det. Så nå prøver eg å få han til å slutte å kjøpe mer sex. Så er veldig glad om noen kommer med noe tips? Jentene han kjøper er vanlig jenter, ikke jenter som er brukt i noe nettverk. Anonymous poster hash: 80323...17c Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Du eller noen andre kan jo oppbevare pengene hans? Så stopper vel det da av seg selv Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Det går an å bli avhengig av sex(kjøp) slik en kan bli avhhengig av spilling/nettet/ hva som helst egentlig. Behandlingen er som ved en hver avhengighet: det starter med en beslutning om å stoppe, så må en holde tilbake impulsen til å gjøre mer av det. Mange har nytte av å få hjelp i form av samtaler for å komme gjennom avhengigheten og for å hindre tilbakefall. Fastlegen henviser til psykolog/psykiater i de tilfellene der det er nødvendig. Lenke til kommentar
Oldemar Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Problemet når man begynner å kjøpe sex så blir det en vane, og det er vanskelig å slutte. For når man slutter, så er det ingen garanti for at man får seg noe nytt knip med det første. Om man er mann og ikke har draget så kan det være vanskelig for mange menn å få seg noe igjen. Er litt kjedelig å gå fra å være vant til a ha noen å kose med, til å måtte søke hjelp fra sin egen hånd. Alle sunne og friske mennesker er vel avhengig av sex på en måte. Akkurat som vi lindrer sult med mat og tørste med drikke, så lindrer vi kåtskap med sex eller reserveløsning: onani. Det finnes jo egne sider som adultfriendfinder.com og foxaff.com som er rene sider for å finne noen å avløse kåtskapen sammen med, uten at man skal måtte føle at man må inngå et seriøst forhold med i samme slengen. Synes det er et kjempebra påfunn egentlig selv om det å bruke slike sider fremdeles er litt tabu. Om man ikke har draget og lei av å gjøre det selv, er det iallefall et greit alternativ til å kjøpe sex, noe som er et enda større tabu og også ulovlig i Norge. Har kjøpt sex selv før i Amsterdam. Det var en opplevelse, og det var greit å få lettet på trykket, men langt i fra noe god sex. Så sånn sett greit nok, så slapp jeg heldigvis å bli hektet hehe. Endret 22. juli 2019 av Oldemar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg