nor50 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Folk går bananas på facebook nå vedr Mannegruppen Ottar. Jeg vil gjerne vise dem hva som VIRKELIG finnes av syke ting på nett, evt på news. Noen som har noe skikkelig makabre linker jeg kan vise dem? Send gjerne PM. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ta en tur innom 4chan så finner du det du leter etter, men jeg må advare om at det ikke er sikkert at du er deg selv etterpå. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Er ikke disse to bare barnemat i forhold til det man kan finne på nettet da? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Skal du forsvare en ting med å vise noe verre? Poenget er? 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Skal du forsvare en ting med å vise noe verre? Poenget er? Kanskje ikke noe poeng for deg, men det er det for meg. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Skal du forsvare en ting med å vise noe verre? Poenget er? Kanskje ikke noe poeng for deg, men det er det for meg. Er poenget ditt å støte folk, kommer du til å lykkes. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Skal du forsvare en ting med å vise noe verre? Poenget er? Kanskje ikke noe poeng for deg, men det er det for meg. Er poenget ditt å støte folk, kommer du til å lykkes. Du kan holde dine meninger for deg selv om du ikke har svar på det jeg spør etter. Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 rotten.com usensurert.com Lenke til kommentar
Sir Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 https://www.arbeiderpartiet.no https://hoyre.no 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå