Mi994 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har så sjukt overflod, og det lukter. Hva kan det være?! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Hva lukter det?Er mest sannsynlig ikke helt på stell nedi der. Vask deg daglig, ikke bruk såpe og sov uten truse, det burde løse de fleste problemer. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Utflod kan skyldes mye. Infeksjon, ubalanse, svette eller urinlekkasje. Gå til din allmenpraktiker og få en rekvisisjon til en gynekolog. Lenke til kommentar
Mi994 Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Jeg vasker meg daglig og sover uten truse. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ikke bruk såpe. Da ødelegger du bakteriefloraen i kjeden din og kan føre til ganske heftige soppinfeksjoner (som får illeluktende utflod som symptom). Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ikke bruk såpe. Da ødelegger du bakteriefloraen i kjeden din og kan føre til ganske heftige soppinfeksjoner (som får illeluktende utflod som symptom). Enig! I noen dager er det også lurt å unngå kjedekollisjoner. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Andre, litt mindre hyggelige årsaker kan være hyppig partnerbytte, nylig partnerbytte, eller partner har vært utro og dratt med seg dritt fra andre frøkener. Lenke til kommentar
Mi994 Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Dr. greve? Er ikke det ok å bruke? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Helst ingenting. Absolutt ingenting inni, da ber du om trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå