anon12234 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) hei, jeg har netopp innstallert mitt nye hercules 9800se awi kort, jeg har også funnet ut den glederlige nyheten at kortet mitt ha 256 minnebus og at jeg da kan softmodde det, men når jeg starter 3dmark 01 eller 03 så får jeg "artifacts", eller jeg vet ikke om det er artifacts, det er enten små svarte prikker på bilene eller fyene under testen.............. jeg vill hellst ikke bytte kort, nå som jeg har fått et med 256 buss speed, noen som hkan hjelpe meg? Endret 27. november 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hei, jeg har netopp innstallert mitt nye hercules 9800se awi kort, jeg har også funnet ut den glederlige nyheten at kortet mitt ha 256 minnebus og at jeg da kan softmodde det, men når jeg starter 3dmark 01 eller 03 så får jeg "artifacts", eller jeg vet ikke om det er artifacts, det er enten små svarte prikker på bilene eller fyene under testen.............. jeg vill hellst ikke bytte kort, nå som jeg har fått et med 256 buss speed, noen som hkan hjelpe meg? Høres ut som du har fått et kort der de 4 ekstra pipelina er daue, ville nok bytta kort hvis jeg var deg. Forresten så har alle SE AIW korta 256mbit! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 najs, men jeg fikk fixa det, innstallerte de aller nyeste driverene, men alle 9800se awi korta har da ikke 256 bit............ Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Innstallert Radeon 9800? Da burde du oppdatere signaturen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå