Gå til innhold

Svarte bokser helt orgianlt

anon12234

Anbefalte innlegg

hei, jeg har netopp innstallert mitt nye hercules 9800se awi kort, jeg har også funnet ut den glederlige nyheten at kortet mitt ha 256 minnebus og at jeg da kan softmodde det, men når jeg starter 3dmark 01 eller 03 så får jeg "artifacts", eller jeg vet ikke om det er artifacts, det er enten små svarte prikker på bilene eller fyene under testen.............. jeg vill hellst ikke bytte kort, nå som jeg har fått et med 256 buss speed, noen som hkan hjelpe meg?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har netopp innstallert mitt nye hercules 9800se awi kort, jeg har også funnet ut den glederlige nyheten at kortet mitt ha 256 minnebus og at jeg da kan softmodde det, men når jeg starter 3dmark 01 eller 03 så får jeg "artifacts", eller jeg vet ikke om det er artifacts, det er enten små svarte prikker på bilene eller fyene under testen.............. jeg vill hellst ikke bytte kort, nå som jeg har fått et med 256 buss speed, noen som hkan hjelpe meg?

Høres ut som du har fått et kort der de 4 ekstra pipelina er daue, ville nok bytta kort hvis jeg var deg. Forresten så har alle SE AIW korta 256mbit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...