LMH1 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Hei, noen som har testet: ASUS ZenFone 3 5.2" Black 16MP, 4GB RAM, 64GB, Snapdragon 625, ac-Wi-Fi, 4G/LTE, BT4.2, NFC, USB-C, Dual-SIM/ microSD*, Android 6.0 4GB internminne + 64GB lagring Lekkert design i glass og metall, uten synlige antenner USB Type-C port Veldig god batteritid Fingeravtrykkleser 4K videoopptak *Støtter 2TB minnekort eller ekstra SIM-kort Da den har veldig mye minne og minnekort. Hvordan kan den ha 2 TB minnekort? Da 512 GB er maks så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) 2 TB er i teorien. Det finnes ikke ennå, men når det kommer vil telefonen takle det. Har aldri testet en Asustelefon selv, men jeg leser mye tester og de har ofte en ting felles og det er et skuffende kamera. Jeg liker å ha et bra kamera. Snapdragon 625 er vel heller ikke det beste av det beste. Endret 4. oktober 2016 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Hva med Ulefone Future 4G LTE 5.5" FHD 1920x1080 IPS Android - Sølv men kun 16\32 GB er litt lite Ville du heller satset på Asus i så fall? For det er de 2 jeg vurder. Da jeg har sony m4 Aqua,største problemet med den er den har kun 8 GB internminne som er for lengst spist opp lite vits å oppgradere til 16 GB da samme telefon koster rundt 2000 kr i dag. Men kunne ønske noe som har 4g+ men det er ikke så viktig hvis prisen blir 6000 kr i så fall. Desverre finnes det ikke noe Samsungs UFS-kort ennå. Tror det er få mobiler som har støtte for Android n\7 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ser jo ikke så dumt ut det her. http://www.androidpolice.com/2016/07/17/zenfone-3-review-asus-definitely-upped-game/ Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Men hvordan er tempraturen på vanlig mobiler, aldri noe problem med sony m4 aqua. Men lurer på andre mobiler, da jeg vet enkelte blir veldig varme når man spiller, ofte topmodeller. Eller har det blit mye bedre? Hvordan er det med hurtiglading blir mobilene veldig varme av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå