knipsolini Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Så provoserende å blåse av før tiden når Az drøyer tiden hver gang det er stopp i spillet. Hvorfor stanse angrepet vårt din forbanna kødd? Jaja, kanskje like greit. Høgmo må ut med en gang, helt udugelig. Ny trener får lete etter spillere som klarer å slå lag som Az. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Dommeren var faktisk dårligere enn norge, sier sitt. Men tapet er fullt fortjent, skal ikke legge bort skyld for tapet her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Gleder meg til post-intervjuet Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg gleder meg til hvilke unnskyldninger som kommer. Det norske herrelandslaget er en eneste stor katastrofe. Det er rett og slett sørgelig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Dommeren blåser av FØR full tid selv om Aserbajdsjan ligger nede og ynker seg i tre minutter av oversiden. Latterlig! kunne spilt i 2 timer til uten at vi hadde scoret 1 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Så, hvem skal erstatte Høgmo? Håper vi går til utlandet denne gangen. Lagerback feks er jo god til å få mye ut av lite. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Dommeren blåser av FØR full tid selv om Aserbajdsjan ligger nede og ynker seg i tre minutter av oversiden. Latterlig! Dommeren forsto at det var helt usannsynlig at Norge skulle utligne, da er det bortkastet tid å spille videre. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Tror aldri jeg har sett Henriksen spille en bra kamp, faen så seig han er. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Dårleg Norge or dårleg dommar. Aftenposten siterer Høgmo: http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/landslaget/1108-dager-med-Hogmo-oppsummert-i-19-sitater-836770_1.snd Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Tror aldri jeg har sett Henriksen spille en bra kamp, faen så seig han er. Jeg har, men det var i rosenborg. På landslaget har han vært ynkelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Så, hvem skal erstatte Høgmo? Håper vi går til utlandet denne gangen. Lagerback feks er jo god til å få mye ut av lite. Ein frå utlandet kunne kanskje vore godt. Siste 28 år: Drillo, Semb, Hareide, Drillo, Høgmo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor i helvette er. M. Samuelsen på benk når han ikke blir brukt??? Kunne jo spilt u21 kamp igåt istedet Han er ikke god nok for U21. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Fortsatt en stund til 98 generasjonen er gamle nok. De som er utpå her nå har jo aldri fått til noe særlig stort. Hadde vel ikke blitt mye verre om landslaget fra 98' hadde spilt heller........ Endret 8. oktober 2016 av fotonisse Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Aleesami var i det minste ærlig på at de sugde. Lurer på om Høgmo er enig. Ellers kan det jo hende at han så noen lyspunkter vi andre gikk glipp av. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor i helvette er. M. Samuelsen på benk når han ikke blir brukt??? Kunne jo spilt u21 kamp igåt istedetHan er ikke god nok for U21. Burde strengt tatt ikke vært i a-lagstroppen da, siden han åpenbart ikke blir satset på. Hadde nok mer sjans for spilletid på u21. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Deilig ekkel intervjuer hun trønderberta Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 "Jeg skjønner ikke hvorfor du sier at jeg er involvert, det var ikke min mann." Selnæs er enten arrogant eller helt idiot. Selvfølgelig er det din mann din fjott. 2 Lenke til kommentar
Isacnew Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Deilig ekkel intervjuer hun trønderberta Enig. Var så deilig å høre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå