Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Aserbajdsjan ser ut som de har en dommer i mål Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Bye bye Høgmo! ønsketenkning Nei, det norske folk hat fått nok! Hjelper lite det når NFF har full tillit til han. Han har jo ikke resultatkrav. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nesten så jeg håper på tap nå. Seier eller tap, orker ikke uavgjort. Om vi taper gleder jeg meg til å se pressekonferansen etterpå. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg ønsker å se Sørloth klare ett enkelt mottak. Bare én gang hvor han klarer å dempe en ball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Begredelig Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nesten så jeg håper på tap nå. Seier eller tap, orker ikke uavgjort. Om vi taper gleder jeg meg til å se pressekonferansen etterpå. Enig, drit i kvaliken. Hvis Norge må ydmykes nok en gang for å få skiftet ut treneren...so be it!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Fortvil ikke, supermann johansen kommer inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Herregud for noe så forbanna dårlig. Blir Faen meg sint av å se på dette . Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nå må Høgmo ut ASAP, ny trener inn, tenke 2 år fram i tid hva som er sansynlig lag til EM-kvallikk og bruke resten av kampene på å bygge det laget. Samuelsen, Ødegaard osv. inn fast uanz om de er klare eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Lættis. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Kanskje på tide å legge opp hvis du får SÅ vondt av den der keeper? Fotball egner seg ikke for 50-åringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 En spiller dribler HELE det norske forsvaret ETTER å fått ballen servert fra en norsk spiller. You can't make this shit up Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Hvorfor i helvette er. M. Samuelsen på benk når han ikke blir brukt??? Kunne jo spilt u21 kamp igåt istedet Endret 8. oktober 2016 av VaporHead Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor i helvette er. M. Samuelsen på benk når han ikke blir brukt??? Kunne jo spilt u21 kamp igåt istedet because høgmo Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Fortsatt en stund til 98 generasjonen er gamle nok. De som er utpå her nå har jo aldri fått til noe særlig stort. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Eneste positive med denne kampen er at halve klippekortduoen Skjelbred - Johansen er satt ut, og at Hogmø er ett steg nærmere sparken. Han vil jo få sparken til slutt, så skal det først gå dårlig så er det greit at det blir tap og ikke uavgjort. Med uavgjort så kan han og NFF hele tiden klamre seg til halmstrå. Ikke at det endrer så mye. Semb beholder så klart jobben og han finner nok en ny kompis som passer godt inn. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor i helvette er. M. Samuelsen på benk når han ikke blir brukt??? Kunne jo spilt u21 kamp igåt istedet Et poeng det. Men jeg må si, om Samuelsen og Sørloth er det beste vi kan komme opp med i en plan b så er norsk fotball i skikkelig trøbbel. Hva har disse to egentlig oppnådd som tilsier at de ikke bare skal på landslaget, men også få spilletid? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Gult kort til alle som bare kikker stygt på dommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Dommeren blåser av FØR full tid selv om Aserbajdsjan ligger nede og ynker seg i tre minutter av oversiden. Latterlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå