Gå til innhold

Kamptråd - Aserbajdsjan vs Norge (VM-kvalik)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er litt komisk er at man nå har begynt å si at vi har hatt for mye fokus på teknikk, og at vi bør fokusere mer på duellstyrke igjen. Samtidig ser vi et norsk landslag som er EKSTREMT dårlig teknisk. Så dårlig at du lurer på hva de trener på hver dag, og så dårlig at man må bare lure på hva denne gjengen tenker. Tror jeg hadde blitt flau om jeg var så dårlig i noe jeg trente på hver dag.

Litt vanskelig å heie på denne gjengen også føler jeg, når godt over halvparten er nåværende eller tidligere Rosenborg-spillere, ledet av Høgmo :tease: Men men, skaper i hvert fall noe nå da.

Lenke til kommentar

Oppsømmering av 1 omg:
Forsøk på finspill som ikke fungerer, stusselig og tregt. Horribel markeringsvikt på baklengs, mye spillere i dårlig posisjon.

Mer fart mot slutten, men tendenser til panikk. Skudd i hytt og pine.
Skal vi klare dette, bør vi gjøre som Island. Pøs på og løp etter med alt, gi alt. Vi kan overkjøre dem fysisk og få inn goll.
Ta sjanser, ingenting å tape nå.
Å prøve å trokle seg gjennom er håpløst. Det er et godt organsert lag, her må vi krige.

Lenke til kommentar

Hva skjer med Høgmo om vi taper i dag og mot Tsjekkia? Blir det fyken, tar han hatten og går på egenhånd, eller får han enda et år til å overbevise om at han er feil mann for jobben?

Skjer neppe så mye. NFF sa jo umiddelbart etter kampen mot Ungarn at Høgmo blir fredet, ergo har han ingen krav annet enn å reise rundt og ha det trivelig. Leke litt toppidrett og føle seg viktig vil jeg tro. Når målet var EM og treneren blir fredet 2 sek etter at man mislyktes med det målet så sier det seg selv at målsetninger ikke er så viktig i NFF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...