AfterGlow Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Skal gjøre det enda enklere å bruke Facebook til å kjøpe og selge tingNå får Facebook sin egen nettbutikk Lenke til kommentar
Karma86 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 "Den nye Marketplace-funksjonen vil dukke opp som et handle-ikon nederst i Facebook-appen, og trykker du på dette vil du få opp bilder av gjenstander som er til salgs i nærheten av der du bor." Eller øverst på Android?... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 "I en pressemelding har selskapet nemlig kunngjort «Marketplace», som er en ny nettbutikktjeneste som tar sikte på å gjøre kjøp og salg enklere og mer bekvemt for Facebook-brukerne." Så det er ikke en ny nettbutikktjeneste men en ny markedsplasstjeneste? Forskjellen er kanskje liten for dere, men i mine ører blir det som å legge Finn og Komplett i samma kategori. Det blir feil. 2 Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 nah, holder meg til finn. 1 Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Bra vi har finn.no. Jeg selger/kjøper bare derfra. Beste tjenestene er på finn, og de har et meget bra system. Vi nordmenn har også brukt dette så lenge at det blir ikke lett å stjele folk fra finn.no 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Det er mange som har blitt lurt av uærlige selgere og kjøpere på Finn. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Bra vi har finn.no. Jeg selger/kjøper bare derfra. Beste tjenestene er på finn, og de har et meget bra system. Vi nordmenn har også brukt dette så lenge at det blir ikke lett å stjele folk fra finn.no Blir kanskje ikke lett å stjele folk fra Finn, men det er lett for folk å stjele via Finn 2 Lenke til kommentar
Herman Hedning Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Har ikke Facebook lengre og det er forbausende deilig og være det foruten Sikkert kastet bort noen hundre timer av livet mitt der inne over årene som har gått. Men er nok ikke mange årene før en online tilværelse blir både påbudt og nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå