JorunT Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg fikk også litt karusellfølelse foto fra 25. oktober. Mye fin bakgrunn til det enslige bladet i dag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 26. oktober ble vakkert! Den "ville" bokehn gir en herlig malerisk effekt som passer motivet godt. Liker spesielt lyssirkeln under bladet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 RandiA: Mange takk for det. JorunT: Det ser nesten ut til å være bevegelse i 25. oktober ja. Takker så mye. HelenaN: Morsomt at du nevnte den ene bokeh-sirkelen, jeg ville nemlig absolutt ha med denne fjerne lysskilden på bildet. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 27. Oktober Rassikring En kraftig netting oppover en steil utgravd fjellvegg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 He,he - du er kommet inn i en stim nå, skjønner jeg - det der er også en slik dizzy sak. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Fascinerende med alle sirklene oppover og inn i bildet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 RandiA: Ja, jeg må jo få utnyttet objektivets sterke sider, eller muligheter om du vil. Takk for kommentar. JorunT: Jeg prøvde meg først på nok et høstblad i nettingen her, men fant så ut at det ble vel så bra i bare nett'oen. Takker. Jeg blir offline til over helgen nå. Forhåpentligvis får jeg tatt bilder, det er i alle fall planen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Lekkert og spennende bilde! Intressant effekt på nettingen som forendrer form mer og mer bakover i bildet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 28. Oktober Fine kjøreforhold Snøværet begynte ved Os, øverst i Østerdalen. Ble bare verre og verre etter passering Røros. Slapsete og glatt veibane. HelenaN: Takk for kommentar til "Rassikring". Du har nok rett i at det slutter å se ut som netting etter hvert. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 29. Oktober Ved Aursunden Snø og sludd hele dagen, sporete og glatte veier. Men noen nesten-opphold med flott og skiftende lys. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 30. Oktober Rogne Rogne er et fjell i skillet mellom Ålen og Hessdalen. Toppen var dekket av isglasur etter snø og vind dagen før. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 31. Oktober Brandvålsberget Tåke og regn like nord for Alvdal. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Du verden - du rakk å dokumentere at vinteren kommer. Flere fine bevis på det her. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Nesten ufattelig å se slike vinterlige bilder her jeg befinner meg i 30 varmegrader,, men vakkert ble det jo allikevle, likte særlig godt de to siste .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå