Kurt Lekanger Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Henger etter Apple og Google: – Windows på mobil må bli et 64-bit OS Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 For første gang på mange år går jeg nå tilbake til android etter flere windows telefoner, veldig synd da jeg liker windows telefoner men når de ikke kommer med noe nytt kan jeg ikke forsvare å kjøpe en. Vi får se hva som skjer neste år med surface telefonen men for nå blir det android på meg. Håper at microsoft vil kjøre litt på igjen når de har surface telefonen klar. Lenke til kommentar
YNXW6OVE Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Dette er bare ett av områdene de henger etter på. Jeg gikk over fra Windows Phone til Android for halvannet år siden, og etter å ha blitt avhengig av Android Wear spørs det om en retrett blir mulig.. Lenke til kommentar
vidarl Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Jeg byttet til Android (Oneplus 3) i Juni etter å ha brukt Windows Mobile i 2 år. Etter skjermen knuste på Android telefonen har jeg tatt i bruk min gamle Lumia 930 igjen. Det var et hyggelig gjensyn! Kommer nok til å kjøpe Surface phone når den kommer. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Klarer ikke å forsvare WP kjøp lenger, neste er android og ferdig med det. Oppdaterte nettopp 640XL (w10 update) og når går den i loop, windows logo -> Microsoft -> windows logo, ingenting hjelper, eller riktig nok så har jeg fått nok av WindowsPhone. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Arkitekturen er vel ikke akkurat det største problemet med Windows Phone 3 Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Men mtp Continuum kan det jo lønne seg med mer RAM/ 64bit Lenke til kommentar
asshole Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Det er nok bare 1000 biter som hjelper på Windows 10 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 WP må være omtrent like populært som Linux på desktop rundt år 2000. "Neste år" skulle det ta av, og deretter neste år igjen. Plutselig en dag hadde nesten alle Linux i lomma. Det snek seg inn bakdøra med Android. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Men mtp Continuum kan det jo lønne seg med mer RAM/ 64bit Det er vel eneste grunne til at de må lanserer 64bit. Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Litt click-bait aktig artikkel, er det noen som har tro på Windows mobile i dag? Den går vel en viss død i møte. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå