wampster Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Hei, håper dette er riktig sted å spørre. Jeg trenger sånn (neon)grønt bakgrunns papir for noen foto jeg skal ta. Er det et sted man kan få tak i dette til en rimelig/ok penge? Ser at de har det på fotovideo etc, men at man må ut med noen tusenlapper, og at de kun selger det i store ruller. Jeg trenger kun 1x1 meter ca. Håper det er noen alternativer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Hva med å kjøpe en plate og male den i farven du skal ha? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Om du har litt tid på deg så kan du bestille fra eBay. Mye tilgjengelig der for en ok penge. Stoff funker også som bakgrunn. Et grønt laken/duk eller noe. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 https://www.fotoplex.no/category.html/bakgrunner-stoff-ensfargede De har en del bakgrunner, ikke kjøpt bakgrunner av denne butikken, men er fornøyd med andre kjøp herfra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvis du bare skal ha 1x1 meter ville jeg laget en plate selv og malt den grønn. Hexakoden er #00FF00. Pass på å bruke ganske matt maling så det er lettere å lyssette uten å få hotte punkter. Ellers skal det være lett å keye ut selv om fargen er litt off. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvis du har god tålmodighet kan du bestille grønn bakgrunn fra Kina. 80 kr for et stykke som er mer enn stort nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå