Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm, netwtw02.sys

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en Dell Inspiron 7000-series bærbar PC som jeg i det siste har fått en del blåskjerm på. Feilmeldingen jeg får er Driver_IRQL_not_less_or_equal (netwtw02.sys). Vet ikke hva det er, kan det være en eller annen driver som må reinstalleres? Var en periode i sommerferien jeg ikke brukte den, og etter at semesteret startet igjen så har jeg hatt dette problemet. Har Windows 10 på den. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Related to Intel Wireless WiFi Link Adapter from Intel Corporation (Netwtw02.sys)

Completely remove the current driver and install the newest driver available.  For instructions on how to do that Read all about updating drivers by my partner JMH3143 here http://answers.microsoft.com/en-us/windows/wiki/windows_other-hardware/updating-a-driver/a5e6345e-af9b-4099-bef0-8d22254aa1c1?tm=1436753520149

Ser ut som det er en feil med WiFi driveren, avinstaller denne driveren helt og installer den nyeste versjonen. 
Endret av DerpBoy
Lenke til kommentar

Related to Intel Wireless WiFi Link Adapter from Intel Corporation (Netwtw02.sys)

Completely remove the current driver and install the newest driver available.  For instructions on how to do that Read all about updating drivers by my partner JMH3143 here http://answers.microsoft.com/en-us/windows/wiki/windows_other-hardware/updating-a-driver/a5e6345e-af9b-4099-bef0-8d22254aa1c1?tm=1436753520149

Ser ut som det er en feil med WiFi driveren, avinstaller denne driveren helt og installer den nyeste versjonen. 

Takk for svar! Skal få sett på det. Kommer tilbake om jeg lurer på noe :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...