Gunnar Fagerli Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Planty park Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Nei, det er litt skummelt dette med å legge ut bilder av personer. Fine bilder, spesielt av damen. Kunne vært gøy å se dem i sv/hv også. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Jeg hadde gjort de klar for å legge de ut på foto.no i dag. Takk for tilbakemelding. Jeg har kritisert en person som også er her inne for dette, så jeg burde egentlig passe meg. Jeg mener dette, spesielt med mannen er det lengste jeg vil gå. Som sagt hadde det vært i Norge, hadde jeg ikke gjort det. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ikke så uvanlig storbysyn dette. I Oslo forsøkte de seg jo med å delle av krakker med armlener så det skulle bli umulig å ligge på dem. men det ble stor protest fra lokalbefolkningen som heller ikke likte påfunnet. De hjemløse forsvinner jo ikke fordi om krakkene blir delt opp i betavis. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Ikke så uvanlig storbysyn dette. I Oslo forsøkte de seg jo med å delle av krakker med armlener så det skulle bli umulig å ligge på dem. men det ble stor protest fra lokalbefolkningen som heller ikke likte påfunnet. De hjemløse forsvinner jo ikke fordi om krakkene blir delt opp i betavis. Roar Takk for kommentar Roar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg