Fotoskrulla Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Storseisundbrua i kveldsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Nydelig komponert med fin kveldssol fargepalett . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg tenkte først at jeg ville kuttet ut trekanten til venstre. Men den må selvsagt være med. Godt komponert bilde i sterk kveldsol. Fint med de to motorsyklistene og bilen som gir det lille ekstra. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Dette ble veldig flott. Forsøkte meg på samme motiv for et par år siden, men resultatet ble ikke like bra. Hadde ikke det samme flotte lyset og bare 105 mm brennvidde, så bildet ble ikke like "dramatisk". 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Nesten som "Golden Gate",dette! Flott! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Er vel snart fotografert ihjel denne. Men dette ble jo skikkelig flott med bølgende linjer. Natur eller ikke natur - jeg ville fylt igjen den hvite trekantlakenet oppe til høyre. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Håber jeg en dag kommer til at se den i virkeligheden fint taget en dejlig aften :-) 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Du er jo en tøffing som tør å ta bilde av denne brua som "alle" har tatt bilde av tidligere Du kommer fra det med æren i behold, synes jeg. Hadde det ikke vært for det hvite feltet hadde du fått terningkast 6 fra meg. Det tekniske (lys, skarphet og farger) er jo helt supert her.. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Mye igjen for den snarturen Helene. Skiller seg ut i positiv forstand eft de tusener av bilder av dette partiet på Atlanterhavsveien ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Flott bilde, lys, lady M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Stilig bilde, av et meget populært motiv. Herlig form som forsterkes av lyset. Trafikkantene levendegjør det hele. 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Flott og tøff bilde Helene .Det jeg like best er linjer på bilde og farger :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Nydelig komponert med fin kveldssol fargepalett . Mvh Alec Jeg tenkte først at jeg ville kuttet ut trekanten til venstre. Men den må selvsagt være med. Godt komponert bilde i sterk kveldsol. Fint med de to motorsyklistene og bilen som gir det lille ekstra. Mvh Gunnar Dette ble veldig flott. Forsøkte meg på samme motiv for et par år siden, men resultatet ble ikke like bra. Hadde ikke det samme flotte lyset og bare 105 mm brennvidde, så bildet ble ikke like "dramatisk". Nesten som "Golden Gate",dette! Flott! Er vel snart fotografert ihjel denne. Men dette ble jo skikkelig flott med bølgende linjer. Natur eller ikke natur - jeg ville fylt igjen den hvite trekantlakenet oppe til høyre. Roar Håber jeg en dag kommer til at se den i virkeligheden fint taget en dejlig aften :-) Du er jo en tøffing som tør å ta bilde av denne brua som "alle" har tatt bilde av tidligere Du kommer fra det med æren i behold, synes jeg. Hadde det ikke vært for det hvite feltet hadde du fått terningkast 6 fra meg. Det tekniske (lys, skarphet og farger) er jo helt supert her.. Mye igjen for den snarturen Helene. Skiller seg ut i positiv forstand eft de tusener av bilder av dette partiet på Atlanterhavsveien ! Mvh Ragnar Flott bilde, lys, lady M v h Leif Stilig bilde, av et meget populært motiv. Herlig form som forsterkes av lyset. Trafikkantene levendegjør det hele. Flott og tøff bilde Helene .Det jeg like best er linjer på bilde og farger :-) Hei alle sammen! Det ble en overveldende respons på dette bildet. Det er jo et overfotografert motiv, så det er vanskelig å fotografere av den grunn. Derfor ble det brukt et annet objektiv enn jeg vanligvis bruker, for å komme litt tettere på denne gangen. Ble veldig fornøyd med at det ble såpass skarpt, for noe stativ hadde jeg jo ikke...og dette objektivet er litt stort og tungt å hanskes med. Jeg satte meg nok ned på rompa og brukte knærna til støtte tenker jeg. (..enten det eller brukte pusteteknikk jeg lærte når jeg gikk på salongeværskyting) Lyset også gjorde det hele litt vanskelig det ville gjerne danne seg flares, eller utbrenthet. Men all over er jeg godt fornøyd med bildet og jeg takker dere for fine tilbakemeldinger Det setter jeg alltid stor pris på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg