Gå til innhold

Sony Xperia Z5, Huawei p9 eller Huawei nexus 6p?

ine.

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe meg ny mobil, har tidligere hatt iphone 5. Men nå ønsker jeg å prøve android igjen. Er en jungel å velge i synes jeg, men nå står jeg mellom Sony Xperia Z5, Huawei p9 og Huawei nexus 6p. 

Noen som har meninger eller erfaringer om disse mobilene?

Viktig for meg at den er enkel i bruk og at kamerat er godt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Z5 = "meh" telefon generelt i mine øyne. Hva får du fra en Z5 som du ikke får andre steder?

P9 = Fantastisk god telefon - hvis du kan leve med måten Huawei velger å designe, og strukturere grensesnittet sitt på. En telefon jeg absolutt kan anbefale til folk - om de har testet den og liker brukergrensesnittet.

6P = i mine øyne, for meg - den beste telefonen på... veldig lenge! Hvorfor:

• Stor og flott skjerm!
  • Høytalere som peker mot deg (at høyttalere peker nedover, er enda for meg et mysterium...).
  • OK+ kamera, som til dagligdags-bruk holder i masse vis.
  • Jeg opplever god batteritid, selv om mange rapporterer dårlig batteritid etter de nyeste oppdateringene.
  • Byggekvaliteten er tipp-topp.
  • Den største fordelen for meg, er det at det nettopp er en Nexus. 0-tull fra produsenten, og du er alltid på hugget av oppdateringer og sikkerhetspatcher. (Nå er det litt usikkert hvordan det går med nexus-linja fremover, og hvor mye av de "spesielle" nye android-funksjonene som faktisk blir tildelt oss, nå som Pixel er ute og i utgangspunktet ser ut til å ha enerett på noe av det - men det skal nok gå bra, community for å roote og customize denne telefonen er stort! Pixels funksjoner er nok bare en "root" unna!)

Anbefaler på det varmeste 6P :) Jeg har drevet med salg av telefoner i butikk i snart ett tiår, og bytter telefoner stort sett hver 6mnd - 6P har jeg hatt siden launch :)

PS. Ikke les for mye på forumer, hva folk mener og hva som er pros/cons - du har plukket deg ut 3 topp-telefoner, hvilken som passer deg selv best må du nok bare prøve deg frem til :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...