Panneband Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hei Vurderer å legge PC'n ut for salg og trenger litt hjelp til estimering av pris.Komponenter: Fractal Design Define R5Corsair HX1000i PSUIntel i7 5820k Corsair H110i GT Vannkjøling GTX 970Asus X99-A USB 3.116GB HyperX Predator DDR4 2400MHz Samsung 850 Evo 500GB Lenke til kommentar
heygt Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Jeg har ikke noe svar på det, men hva kjøper er villig til å gi er helt tilfeldig. Er det en med god erfaring, gir han ikke en krone mere enn den er verdt, så da kan man for vente lavere pris enn du ønsker. Er det en gutt på 14 som ikke har så peiling er det lett å overbetale verdien. Det er kanskje et tema for seg selv, men min erfaring er at det meste på finn.no av hardware ofte er overpriset. Men dette er jo en god pc, med noe svakt skjermkort som kanskje trekker prisen litt ned? Endret 3. oktober 2016 av heygt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Syns 11k er greit, gitt komponentene. Om det avviker veldig fra det andre måtte mene får jeg finregne litt, men det er uansett mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå