Gå til innhold

Sykkelregister


hlystrup

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

 

 

Det fantes et sykkelregister en gang, men jeg husker ikke hvem som drev det. Mulig det var et forsikringsselskap..

Når ble det sykkelregistret nedlagt?

 

 

 

Det er ikke nedlagt og er linket til like over her.

 

Jeg vet det. Jeg vet også at der finnes et sykkelregister. Det er retorisk spørsmål til han.

Det jeg lurer på er hvorfor noen hevder det fantes uten å sjekke opp om det enda finnes, FØR man hevder det fantes. Antakelser er ikke det TS forventer å få til svar, da kan man heller bare la være å svare.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

 

 

 

Det fantes et sykkelregister en gang, men jeg husker ikke hvem som drev det. Mulig det var et forsikringsselskap..

Når ble det sykkelregistret nedlagt?

 

 

 

Det er ikke nedlagt og er linket til like over her.

 

Jeg vet det. Jeg vet også at der finnes et sykkelregister. Det er retorisk spørsmål til han.

Det jeg lurer på er hvorfor noen hevder det fantes uten å sjekke opp om det enda finnes, FØR man hevder det fantes. Antakelser er ikke det TS forventer å få til svar, da kan man heller bare la være å svare.

 

Fordi de pleide å sende ut papirer innimellom, og det har de ikke gjort på årevis. Bedre med litt info enn ingen info eller ? Hadde ikke jeg svart hadde ikke du svarte heller side OP var forholdsvis lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

 

 

 

Det fantes et sykkelregister en gang, men jeg husker ikke hvem som drev det. Mulig det var et forsikringsselskap..

Når ble det sykkelregistret nedlagt?

 

 

 

Det er ikke nedlagt og er linket til like over her.

 

Jeg vet det. Jeg vet også at der finnes et sykkelregister. Det er retorisk spørsmål til han.

Det jeg lurer på er hvorfor noen hevder det fantes uten å sjekke opp om det enda finnes, FØR man hevder det fantes. Antakelser er ikke det TS forventer å få til svar, da kan man heller bare la være å svare.

 

Fordi de pleide å sende ut papirer innimellom, og det har de ikke gjort på årevis. Bedre med litt info enn ingen info eller ? Hadde ikke jeg svart hadde ikke du svarte heller side OP var forholdsvis lenge siden.

 

Ingen info er bedre enn feil info. Hadde du oppgitt rett info med en gang, så hadde jeg heller ikke måttet korrigere deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...