Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Banken eller skatteetaten har rotet vekk pengene mine... hva nå ?

Outlawbread

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg står nå oppe i en ekstremt merkelig situasjon. I juni skulle jeg egentlig mottatt skattepengene mine, og det er snakk om en ganske betydelig sum.

Skatteetaten påstår pengene ble overført i juni, mens banken sier de aldri har mottatt penger til aktuell konto. Begge parter står på sitt og jeg kommer ikke videre i saken, da ingen av dem tydeligvis har gjort noen feil :p

Noen som har peiling på hva i alle dager som har skjedd ? Og hva jeg kan gjøre videre ? Det har jo drøyd enormt lenge nå, og jeg skulle vel faktisk ha rett på både det opprinnelige beløpet pluss kompensasjon ?

Takk for all hjelp :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har aldri opplevd problemer med dette. Det kontonummeret som beløpet er overført til (som står ligningsoppgjøret ditt), er det fortsatt en aktiv konto?

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd problemer med dette. Det kontonummeret som beløpet er overført til (som står ligningsoppgjøret ditt), er det fortsatt en aktiv konto?

Nei, aldri opplevd noen problemer som dette før. Skjønner virkelig ikke hva som har skjedd her.

Kontoen er fortsatt aktiv, så problemet ligger ikke der.

Lenke til kommentar

har ikke alle transaksjoner et nummer som er sporbart da?? Be skatteetaten om å få dette skriftlig...med transaksjonsnr og be dem få sporet hvor denne transaksjonen har gått.

Får ringe dem i morgen, for å undersøke dette. Burde så absolutt gå an å spore ! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...