LoveAmiga Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 og enda en gang beviser spill industrien at piratene får ett bedre produkt. På hvilken måte får de det? De slipper å ha i en dustete disk? AtW Vil man ikke bruke disk så kjøper man jo den digitale versjonen? Er jo ingen som bruker en piratkopi som kjører den fra disk. Stemmer, ingen som kjører den fra disk når de piratkopierer, eksakt hva som gjør det til et bedre produkt, man slipper å ha i disken, man slipper også å kjøpe en overpriset digitalutgave for å slippe disken. Det er åpenbart hvorfor det er en fordel å slippe disken, og hvorfor det er en fordel å kunne kjøpe en mer konkurransedyktig utgave (på pris) AtW Er jo en selvfølge at det er billigere med en piratkopi. Utover det er det ingen fordeler med det. Problemer med patcher/online-spilling og for ikke å glemme faren for å få med mye annen dritt som man ikke vet om fra piratkopien. Poenget er ikke at en piratkopi er billigere, men at en fysisk disk er billigere, din "løsning" på å slippe en fysisk disk. Det er latterlig at man må ha i en fysisk disk. AtW Ja, greit det. Men hele poenget var at han sa at pirater fikk et bedre produkt og det får de ikke hvis man sammenligner med den digitale versjonen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Ja, den digitale versjonen som koster mer... Jeg skjønner ikke at du gidder å forsvare dette engang, det er dårlig for de betalene kundene. AtW Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Ja, den digitale versjonen som koster mer... Jeg skjønner ikke at du gidder å forsvare dette engang, det er dårlig for de betalene kundene. AtW Ga selv 560,- for både Infinite Warfare + MW Remastered. De to kombinert syns jeg ikke er en upris for et digitalt spill, men ser absolutt irritasjonen dersom det eneste man vil ha er MW Remastered. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Ga selv 560,- for både Infinite Warfare + MW Remastered. Hvor kan jeg kjøpe det så billig? 749,- tror jeg er det billigste jeg har sett så langt. (Xbox Live og PSN) Endret 3. oktober 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Tror fortsatt at om noen mnd så vil en kunne kjøpe Modern Warfare digitalt. Helt enig. Activision er glad i penger, akkurat som alle andre selskap, i verste fall så lar de det gå ett år mellom det kun er ilag med Infinite Warfare så slippes det ut for seg selv. Kan selv lett vente lenge med spillet. Er kun interessert i historidelen i MW1. Kunne spilt MW2 remastered på nett om Commando Pro var borte. Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 "Som alltid kan du forvente en enspillerkampanje, en flerspiller og en zombiemodus." Det hadde vært litt morsomt å vise denne anmeldelsen, inkludert setningen ovenfor, til en gamer i år 2000. "Jepp, slik er fremtiden, du kan alltid forvente en zombiemodus i skytespill." Nå er det vel ikke Zombies på MWRM. Utifra hva som er ute av gameplay fra Zombies in Spaceland ser det ut som en spennende variasjon, som fort kan bli kjedelig. Blir nok fort tilbake til BO1-2og 3 for den "ekte" zombies"-feelingen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Ga selv 560,- for både Infinite Warfare + MW Remastered.Hvor kan jeg kjøpe det så billig?749,- tror jeg er det billigste jeg har sett så langt. (Xbox Live og PSN) Kjøpte til pc på cdkeys.com. Endret 4. oktober 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
Soles Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 cjs-cdkeys.com har Infinite Warfare CD Key til 300,- Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 cjs-cdkeys.com har Infinite Warfare CD Key til 300,- Deluxe utgaven? Lenke til kommentar
Soles Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 du mener vell Digital Legacy Edition? nei dette er vanilla versjon. Digital Legacy Edition kommer nok garantert på cjs-cdkey.com. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 du mener vell Digital Legacy Edition? nei dette er vanilla versjon. Digital Legacy Edition kommer nok garantert på cjs-cdkey.com. Unnskyld. Legacy edition ja. Det var den jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå