Tpexton Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Er det noen med erfaring som har installert disse i eldre typer biler hvor det ikke inkluderte led logo og som vet hvordan det er å installere led logo? https://easy-light.dk/produkt-kategori/logo-lys/ Har lyst til å installere disse men vil ikke bruk 1500 ish på noe som jeg ikke vet kommer til å passe. Jeg har en bmw e90 06 mod hvis det er til hjelp for spørsmålet mitt. Jeg kommer ikke til å borre i side dørene eller tukle med el-nettet.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Med tanke på at det ikke er noen standard lykt for bmw på den siden du linker til, hva får deg til å tro at det er problemfritt på din bmw? Lenke til kommentar
Tpexton Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Det er aldri problemfritt å innstallere noe nytt som man ikke har på bilen. Ville bare høre fra erfaring, og nei er ikke bmw logo på linken nei. Men det finnes en eller annen plass må bare sette meg ned å leite. Ville bare høre om det lar seg gjøre uten å tukle med el-nettet og at æ ikke må bruke en bor. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Vil tippe det har en annen fasong enn de lysene du har der fra før av. Derav må du da både borre og "tukle" med strømnettet. Mest trolig ikke noe mer avansert enn å bytte ut strømpluggen. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Alle lys på en bmw har en plugg før "enheten som har lys" så hvis det er lys der nede allerede er det en plugg inne i døren man kan koble det nye lyset til(såfremt det nye lyset har en plugg som er kompitabel med bmw sine). Det å bytte til uorginale lys på en bmw er veldig enkelt hvis man kjøper noe som er laget for bmw, til og med jeg har klart det på en 99-modell og jeg er håpløs med å mekke bil. Men hvis man ikke allerede har lys der nede er det helle ingen kabel som går ned dit så da må du selv trekke en kabel fra riktige punkter som sannsynligvis er inne i dashbordet eller i motorrommet, om det må borres hull ser du best ved å bare sjekke om det er et deksel over der hvor lyset er tenkt. Hvis du har ett lys der nede er det bare å poppe det ut, akkurat hvordan vet jeg ikke men siden det er bmw kan hele bilen din demonteres med verktøyet som ligger baki den, mest sannsynlig er det bare å ta en flattrekker og trykke litt inn på riktig sted rundt lykten. Når du da får ut lykten vil du se at det er en plugg på ledningen og at ledningen er lang nok til at du kan ha den hengende ut av hullet mens du bytter plastikkbiten som lyser, hvis du har kjøp noe som er laget for bmw har det en plugg som gjør at du bare kan plugge i og sette innat i døra. Lenke til kommentar
Tpexton Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå