Gå til innhold

IKT-service -> tips til ny jobb

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg jobber hos ett lite firma som leverer Internett. Jeg har fagrev som IKT-servicemedarbeider.
Dette er ett lite firma, så her deler alle på arbeidsoppgavene. Noe som gjøre at jeg driver med kundebehandling, montering (antenne, fiber,) klatring i mast, har også en del svakstrøm (batteri, solcelle++).

Grunnen for at jeg startet denne tråden er at jeg nå kunne tenkt meg noe annet å jobbe med. Derfor hadde det vert fint med noen tips til hva jeg kan gjøre videre.
Har tenkt litt på prossessoperatør, men er litt usikker på hva jeg må gjøre videre for å i hele få mulighet til å komme på intervju (kurs)? Skole kan bli litt vanskelig pga. barn, lån osv.

Er vel ikke rett tid å søke på noe innen olje no, men tenkte at jeg kunne være klar når oljen tar seg opp igjen.

Komme gjerne med tips til andre stillinger som kunne vert noe for meg.

Takker på forhånd.

Sverre

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt på prossessoperatør, men er litt usikker på hva jeg må gjøre videre for å i hele få mulighet til å komme på intervju (kurs)? Skole kan bli litt vanskelig pga. barn, lån osv.

Prosessoperatør krever som regel at du har fagbrev som prosessoperatør. Slik som arbeidsmarkedet er nå, så tror jeg nok du stiller ganske dårlig med fagbrev innen ikt-servicefag.

Jeg er usikker på hva de kaller linjen nå(er noen år siden jeg gikk den linjen), jeg mener det er kjemiprosessfag (2 år på skole, 2år som lærling)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...