*F* Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Driver med et "lite" prosjekt hvor jeg organiserer og dokumenterer i excel. sorterer i vedlagt bilde på uke-nr, men det ser ut som nå som jeg har kommet opp mot 1000(981) rader så vil ikke det nederste sortere. Den inkluderer det jeg skriver inn + en del mer. Noen som vet hva dette kan være? Legg merke til blå merking slutter en plass ved rad-nr Det blå går forøvrig opp til rad 981 Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Sortering og filtrering tar for seg sammenhengende dataområder. Din rad 982 er helt tom og da tenker Excel at det nedenfor ikke har noe med det ovenfor å gjøre. Så fjern alle tomme rader. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2016 Sortering og filtrering tar for seg sammenhengende dataområder. Din rad 982 er helt tom og da tenker Excel at det nedenfor ikke har noe med det ovenfor å gjøre. Så fjern alle tomme rader. Beste hilsen Harald Fungerte utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå