k.n.b Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Enig med Randi her. Første spoiler er en god nummer 2. Hadde klart en diffraksjonsstjerne til jeg, men greit om du ønsker å variere. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Vakkert høstbilde, fine farger og personen i bildet var et pluss. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Mange takk, fint at dere liker det! 26. Oktober. Hadde noen ärender i byen når solen plutselig kom frem og det ble flott lys. Dessverre varte det bare en kort stund, så jeg fikk ikke tatt så mange bilder. EXIF: A7II, 21mm, 1/125, f/8, ISO 100. Endret 26. oktober 2016 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 26.oktober: noe av det flotteste jeg har sett - helt utrolig! Det virker jo helt tredimensjonat - forstår ikke hvordan du får det til jeg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Mange takk for hyggelig kommentar Randi! Det viktigste var nok lyset - ca en halvtimme var det meget flott (synd det ikke varte, hadde gjerne gått til festningen for å ta noen oversiktsbilder av byen). Dessuten er det et godt objektiv som gir skarpe, klare bilder. Endret 27. oktober 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det var tydeligvis flott lys lenge du trengte, for du fikk da tatt nok et vakkert bilde. Slående virkning av lyset på begge elvebredder, og elva leder inn i bildet. Vanskelig å finne noe å sette fingeren på her, så jeg tror jeg bare tar enda en kikk jeg... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Tusen takk k.n.b! Ja, det ble veldig fint lys en stund. Vi har endelig fått nökkel til hytta så vi drar til Sverige imorgen og blir borte ca en uke. Jeg får sikkert tatt bilder på turen, men kan neppe poste dem för vi er hjemme igjen, bare lese. Siden det bare er tre dager igjen av Oktober, jeg allarede tatt flere bilder denne uken og jeg kun er Pingle håper jeg det er greit å si at jeg er ferdig med min Oktoberfest nå? Jeg kommer til å sjekke deres tråder på turen, men vet ikke om jeg får det til å kommentere, vi får se. Det pleier å väre veldig stille når disse festene er over, så jeg skriver det allarede nå: Takk alle for en hyggelig Oktoberfest, for snille og intressante kommentarer og det har värt hyggelig å fölge med i trådene deres! 28. Oktober. Dramatisk lys imorse så jeg tok en kort sykkeltur til Ust, et sted med vakker vy over Gauladalen og Trondheimsfjorden der jeg tatt mange bilder för. EXIF: A7II, 21mm, 1/60, f/8, ISO 100. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 28.oktober - jeg forstår ikke hvordan du får det til - her er det nok fotografen som teller mest ja - og ikke utstyret.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Takk Randi, det var snilt sagt! Ha en fin helg! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Fin helg til deg også _ PS. Har du noen gang blokkert noen på Flickr? - Jeg har blokkert 4-5 i løpet av de årene jeg har hatt bilder der - senest en i dag som favoriserte et bilde hos meg og hadde lagt meg til som venn. (Grunnen til min blokkering var at jeg så på bildene hans, og de var meget uanstendige) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Det var to fine bilder de to siste, utrolig fint lys. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Fin helg til deg også _ PS. Har du noen gang blokkert noen på Flickr? - Jeg har blokkert 4-5 i løpet av de årene jeg har hatt bilder der - senest en i dag som favoriserte et bilde hos meg og hadde lagt meg til som venn. (Grunnen til min blokkering var at jeg så på bildene hans, og de var meget uanstendige) Tror jeg blokkerte en for noen år siden som skrev en masse spam under mine bilder, men det virker som Flickr har fikset det for det skjer aldri nå for tiden. Det var to fine bilder de to siste, utrolig fint lys. Mange takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Takk for følget i en flott Oktoberfest - i hvert fall gjelder det bildene i din tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå