Chosiso Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hei! min mobil har snart vært inne på verksted i 6 måneder! (altfor lang tid!) er drit lei nå! vil ha den tilbake og selge den! elkjøpt har den og de fant at det var fuktskade på den! den har jo ikke vært i nærheten av fukt i det hele tatt! den ble sendt videre til finnland og de har hatt den i 6 mnd snart! hva skal eg gjøre? jeg har vært bote og spurt korti den er ferdig på reperasjon mangen ganger nå! de sier at det e funnet fukt skade! men det kan jo ikke ta 6 mnd å reperere en telefon! hva skal jeg gjøre? takk for alle svar! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 he he... fukt kan komme når du hodler den i en klam hånd, særlig hvis det er en nokia. er det fuktskade er det bare å si takk og farvell til den. det er min erfaring hvis den blir sent inn. og at du har gidda å vente så lenge er meg en gåte. kanskje om du klager litt høylytt så får du en ny telefon. hvilken var det btw? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 det går jo an å få folk til å fikse den for deg.. skifte deler etc. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 For det første: Har du telefonen på rep. på grunn av reklamasjon? Hvis du har det pga. det har du krav på å få en erstatningsvare, som du har til du får tilbake din egen, hvis repereasjonstiden overstiger 2 uker. Da kan du også å kreve å få en ny vare hvis reperasjonstiden er urimelig lang, eller varen må repareres mange ganger. Lenke til kommentar
g0b Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 mens vi snakker om fuktskader, er samsung kjent for å få lett fuktskader? eller skader i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 samsung er grei nok på skader. egentlig ikke så veldig mye problemer (som jeg har hørt) på de. Nokia er noe dritt når det gjelder skader! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Syns du skal ta litt ansvar. Ring og send mail hele tiden. Klag no sinnsykt! 6 mnd er rimelig drøyt. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 ja, det syntes jeg og nemlig! det kan jo ikke ta 6 mnd og reperere en mobil! jeg har fått låne en make telfon (nokia 3510i) men hadde tenkt å selge den men kan jo ikke det nå! irriterer noe sinnsykt!!!!!! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 den telefonen er ikke verd mye, drit i den og kjøp ny. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du låner den make telefonen fra Elkjøp? .. Selg den du låner og drit i elkjøp forever. Når de ringer og sier at telefonen din er ferdig sier du bare at du har fått telefonen din for lenge siden og har solgt den. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du låner den make telefonen fra Elkjøp? ..Selg den du låner og drit i elkjøp forever. Når de ringer og sier at telefonen din er ferdig sier du bare at du har fått telefonen din for lenge siden og har solgt den. og så sender de deg faktura på den lånetelefonen du har, regner med de har registret imei på telefonene de låner ut. Men hvis telefonen er fuktskadet så vil du ikke få den igjen, telefoner som har vært utsatt for fukt vil ikke verkstedet reparere! Derfor er de bare å avskrive den, elkjøp har sendt den til nokia for å prøve å skaffe deg litt goodwill der. Så dra tilbake med telefonen din, kjøp deg en ny, og begynn å behandle telefonen din skikkelig! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du skulle hatt Elkjøps forsikring, den er fin på fuktskader! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 billig er den også... men den gjelder vel ikke på mobiler.... eller? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 takk. men du som skrev at jeg burde bruke telfonen min skikkelig! geokri tror eg det var! eg har behandlet den skikkelig! og nokia telfoner (noen av de vertfall) er eksperter på å bli ødelagt!!!!!!!!! ikke alle! men noen av de! så gå å legg deg!!! Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kjøpte meg en samsung E700 på Expert for noen dager siden... betalte 320kr ekstra, og nå er mobilen forsikret for både fukt- og støtskader! Selgeren sa til og med til meg, at hvis jeg hadde lyst på en ny mobil like før forsikringen gikk ut (1år), så kunne jeg med gjørs "miste" den på bakken eller i do'en.. og på en slik måte få en helt ny mobil fra dem som koster tilsvarende like mye som da jeg betalte for den. I mitt tilfelle vil jeg få igjen 4199kr til å kjøpe meg en ny mobil hos dem. Ikke at jeg vil gjøre det... men det er ganske kjekt om ulykken virkelig kommer Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) du blir litt vel fristet høres sånn ut... Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 hehe! kjekt å ha forsikring ja! greit å miste mobilen i do og få ny igjen Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Men noen Nokia telefoner blir jo fuktskadet av at noen puster på den!!! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Men noen Nokia telefoner blir jo fuktskadet av at noen puster på den!!! he he.... sant! man kan knapt prate i den, må holde den på en armlengde og rope! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå