Chillin123 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Var "uheldig" etter en litt vill by tur i helgen. Ble sur å slo i veggen for å få ut litt frustrasjon. Hvordan er det med sykemelding når det kommer til dette? Lenke til kommentar
xNADEsjefen Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Sykemelding er vell aktuelt dersom fingeren din hindrer deg i å utføre det arbeidet du skal gjøre. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2016 Jobber i butikk så kan fort bli problematisk ettersom jeg sliter med å løfte en cola boks med den hånda jeg frykter jeg har brukket noe i. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Leger er veldig forskjellige mht om de strør rundt seg med sykemeldinger eller ikke. Noen sykemelder for en forkjølelse mens andre ikke sykemelder for brukket rygg. Du snakker først med jobb og spør butikkleder om det er mulig å tilrettelegge arbeidsdagen for deg. Hvis ikke så går du til legen og sier at du ikke klarer å utføre arbeidsoppgavene dine og at jobben ikke kan tilrettelegge for deg. Da vil han mest sannsynlig sykemelde. De fleste arbeidsplasser vil finne på noe du kan gjøre der du klarer deg med en hånd. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hvis du mistenker brudd bør du stikke til legen så han får sendt deg til røntgen for å bekrefte eller avkrefte bruddet. Uansett bør det være mulig å tilrette arbeidsdagen slik at du slipper å bruke den hånda du har vondt i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Sykemelding får du av legen uansett hva og det er enighet om at du ikke kan utføre jobben din, om du tror det går over etter 3 dager, tar du egenmelding. Brista lillefingeren når jeg var yngre, og det husker jeg som utholdelig vondt, høres merkelig ut at du har brukket noe om det har gått helt greit i nesten 2 døgn. Sikker på at det ikke er forslått / forstuet? Du får sjekke med legen Endret 3. oktober 2016 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jobber i butikk så kan fort bli problematisk ettersom jeg sliter med å løfte en cola boks med den hånda jeg frykter jeg har brukket noe i. Taste that feel-li-ing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå