Alest96 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Dama hadde tenkt å kjøpe en bil som hun kan bruke til og fra forsvaret. Hun er på utgikk etter en bil som er moderne, okei utsende, billig i drift, trygg og driftssikker. Så den må altså ikke bruke mye drivstoff, den må helst Ikke være kjent for å ha mye feil, også må det ikke være så dyre deler. Øvre prisklasse er 70000,-, men lavere pris enn det skader overhode ikke. Btw, hun liker ikke Ford ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Høres ut som Skoda kan være et godt valg. De er riktig nok nokså kjipe med dette budsjettet, men det er glimrende A-til-B biler. Moderatormelding Off-topic forsvant. Tilbakemelding tas på PM. Endret 2. oktober 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Dama hadde tenkt å kjøpe en bil som hun kan bruke til og fra forsvaret. Hun er på utgikk etter en bil som er moderne, okei utsende, billig i drift, trygg og driftssikker. Så den må altså ikke bruke mye drivstoff, den må helst Ikke være kjent for å ha mye feil, også må det ikke være så dyre deler. Øvre prisklasse er 70000,-, men lavere pris enn det skader overhode ikke. Btw, hun liker ikke Ford Hvor langt og på hvilke veier har hun planer om å kjøre? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg var ute etter en billig bil til jobb og by og var lei av reperasjoner og tull så jeg ville ha en ny bil. Kjøpte en peugot 107. Den kjører på løfter om drivstoff, billig å forsikre og lettkjørt. Ettersom jeg forstår er denne typen bil et samarbeid mellom mange bilfabrikanter for å lage en billigst mulig nybil. De forskjellige merkestedene har da hver sin utgave av disse bilene men under karosseriet så skal alt være toyota. (Det er da en liten bil du slipper å bekymre deg over og som få deg fra a til b. Det er kun to irritasjonsmomenter jeg vil påpeke av denne typen billigbil; Det er åpenbart ikke en muskelbil så du trenger god plass for å ta en forbikjøring da de rimeligste modellene blir drevet av en tannbørstemotor og de er simpelt konstruert så de er dårlig støyisolert.) jeg synes det er greit med plass for en så liten bil. Vi får med oss barnevogn, barnesete og varer. Kjører også kanoen på denne såsant jeg ikke skal over fjellet =) peugot 107, toyota aygo, Vw Up! osv.. I min mening mye bil for pengene for oss som ikke bryr oss nevneverdig om "knalltøffe" biler. 3 Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Ja, superminibilene kan man jo finne med gjenværende nybilgaranti til under 70 000 kr, f.eks denne Peugeot 107: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78073803 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå