Even. Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg skal lage et showcase system til siden min. noe lignende det på www.calibra.no der brukerne kan legge inn sine egne biler (uten å være registrert) og de vises som linker på en annen side. helst med en MS access database Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jepp, da er det bare til å gå i gang da.. Lurer du på noe spesielt? mvh dacourt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 jeg lurer på alt egentlig. det hadde vært fint hvis noen hadde noen sånn e steg-for-steg greier har ikke peil på ASP Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nå er calibra laga i asp .net uten at det har noe å si. Orker ikke lete fram noe nå(influensa), men sjekk ut hotscripts.com eller aspin.com etter noen enkel produkt katalog eller noe. evnt søk litt og prøv å se om du får noe ut av det, sitter å bruker dreamweaver for å spare tid når jeg lager asp sider, passer både for nybegynnere som ikke har sett en asp code og avanserte brukere som utvikler portaler eller andre avanserte saker. Finnes ingen som kan måle seg, men det koster.... Eller du kan prøve den mest tidkrevende metoden, lese om asp..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå