Boralis Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei skal kjøpe et kamera, men er i villrede på hva jeg skal velge da det i testene her er noe feil med de fleste. Skall ha et kamera til maks 4000 kr som tar gode bilder. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Kan ikke annet en å anbefale Pentax Optio S, ok, knappene kan være noe små, passer ikke dersom du har pølsefingre ,men gir gode bilder, god funksjonalitet, og er utrolig liten og hendig. Endret 28. november 2003 av Buddy Lenke til kommentar
herundir Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Da vil jeg anbefale deg olympus c-740. Det har 10x zoom og gir fantastiske bilder og har god funksjonalitet. Prisen er i undekant av 4000kr. Hva mer kan en kreve?? Lenke til kommentar
oddaolse Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kjøpte Olympus C4000 Zoom for noen måneder siden. Fikk akkurat det jeg forventet. Et kamera som tar veldig gode, skarpe bilder. Men som har en litt lang oppstartstid og en litt for lang forsinkelse fra du trykker på utløserknappen til bildet er tatt. Hvis du prioriterer skarpe, klare bilder så er det et godt kjøp. Hvis du heller legger vekt på at det skal være lite og hendig, med rask oppstart og med liten forsinkelse når du trykker på utløserknappen så bør du velge noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå