oOF Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Kjedelig kamp. Tror jeg leser en bok elns. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Nei Gud hvor optimistisk du er blitt, Benbjo ? Som jeg hevdet hele uken, ingen ting enda å være optimistisk for. Det får vi se i dag hvor Arsenal er tilbake på godt vandt nivå. Same old. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 La oss se hvordan resultatet blir før vi går full retard. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Pause. Omgang som forventet, Arsenal fullstendig elendige. Ingenting å by på. Burnley best og uheldige som ikke leder. Her har Wenger mye å rette på! Dessverre har man ingen på benken som kan komme inn og forbedre dette greiene her. Det aller mest triste er Özil som ser ut til å gi totalt F. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Burnley lå med 11 i egen 16 hele omgangen, ikke så inni helvete lett å bryte igjennom Benbjo. Din pessimistiske rasstapp. Scorer burnley på en av de 4 gangene de er over midten er det tidenes ran. Endret 2. oktober 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Men alle mente jo at dette skulle bli planke? Tydeligvis Wenger også. Han aner rett og slett ikke hva han skal gjøre mot disse lagene. De krever en annen taktisk tilnærming enn mot eksempelvis Basel. Tidenes ran BS? De storspiller! Gjør akkurat det de må. Perfekt taktikk mot Arsenal. I tillegg har de hatt kampens største sjanse. Endret 2. oktober 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Burnley lå med 11 i egen 16 hele omgangen, ikke så inni helvete lett å bryte igjennom Benbjo. Din pessimistiske rasstapp. De var nærmere å få et mål enn hva vi var... Nå ser det dessuten ut som tempoet er økt i vårt favør. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Når jeg skrev god kontroll så hadde burley knapt vært over midtbanen. Hvordan omgangen går videre kan jeg ikke forutse. Blir dere ikke enkelte av dere lei av å krisemaksimere konstant? Samme sytinga hver uke. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Når jeg skrev god kontroll så hadde burley knapt vært over midtbanen. Hvordan omgangen går videre kan jeg ikke forutse. Blir dere ikke enkelte av dere lei av å krisemaksimere konstant? Samme sytinga hver uke. Ingen krise. Dette er forventet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Vi er fullstendig overlegne. Målet bør komme nå snart. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Nesten igjen for Burnley! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Dette er pinlig. Nok feilpasninger for hele sesongen.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Ozil ser helt dau ut. Hva faen har skjedd de siste dagene. Må ha vært på flatfylla eller noe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Özil er så dårlig i dag han. Looool Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Herregud, det er millimetere unna. At vi ikke leder denne matchen er helt villt! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Glad for at vi har Cech. Han redder mange poeng ila en sesong.. (prøver å være positiv).... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Kan garantere med 100% at Sanchez blir matchvinner. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Flinke til å trille ball nå ZZZZZzz nei der kom det en feilpasning til gitt.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Ran om Arsenal tar poeng her. Burnley har hatt de største sjansene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå