Snikpellik Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Merker at jeg setter stor pris på maratonsendinga til TV2 når det er en rolig dag på jobb! Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Kjenner nervene foran kampen ikveld! Lenge siden jeg har kjent det slikt foran dette oppgjøret. United har ikke prestert på topp i det siste, Zlatan sliter litt med å finne nettmaskene. Pogba er ikke like leken som de første kampene. Forsvaret ikke like solid som i fjor. Men jeg har troa! Har alltid troa. Er optimistisk og tipper 1-3. Spiller vi på topp er dette et meget realistisk resultat. Selv om Liverpool har spilt meget bra så langt lever disse oppgjørene selv. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Spiller vi på topp har ikke Liverpool sjans, og motsatt. Toppnivået til begge lagene er veldig høyt! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Ser en på hvordan og mot hvem poengene til Liverpool og United har kommet så langt i sesongen så er det jo ingen tvil om at Liverpool er favoritt i denne kampen. Nå har det heldigvis vært landslagspause, noe som kan ha innvirkning på formen Liverpool hadde. Alt i alt tror jeg Liverpool vinner denne kampen greit. De har langt høyere tempo i laget og i mine øyne en bedre manager enn United har. 3-1 er mitt tips. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Rykter om at Moreno starter pga skadene i midtbanen. Det kan bli... hmm. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Eneste grunnen til at Moreno skulle startet er at Milner blir satt inn på midtbanen. Jeg kan ikke helt se at vi ikke kan dekke opp med Can/Lucas, eventuelt sette inn Sturridge fra start og bruke Firmino som midtbanespiller igjen. Jeg ville gått langt for å slippe å flytte Milner fra backen nå i alle fall. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Mourinho har snakket varmt om Rooney i det siste. Om han starter i dag... fy faen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Har ikke SÅ mye imot at Rooney starter i dag faktisk. Mye av grunnen til det er at han fanatisk hater Liverpool og stort sett gjør gode kamper mot dem, selv de siste årene når formen ellers har vært dårlig. Også har han fått en del hvile i det siste. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Det tror jeg ikke Liverpool-fansen har heller, da vinnersjansene deres øker betraktelig hvis han starter. Da håper jeg du tenker på kampene vi har spilt på OT, for Rooney har i årevis vært totalt anonym på Anfield. Ser du bort i fra målet i vinter må vi helt tilbake til 2005 for å finne det forrige målet han skåret der. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Får håpe for Liverpool at Mata ikke starter og at Rooney starter. Får også håpe United spiller med Lingaard. Blir iallefall spennende! Faktisk så spennende at jeg vurderer å se kampen. Noen som vet hvor man kan se den online (uten registrering)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Huff, har gruet meg lenge til denne matchen. Kommer til å bli ekstremt stygt. Ser for meg at Zlatan fort putter dobbelhattrick. Lenke til kommentar
xeye Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 https://www.youtube.com/watch?v=xdSrzxHmZv0 Litt latter skader aldrig før kamp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Fåkke sett kampen. Sikkert like greit. Er negativ! Lykke til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! EDIT: Klasseavslutning av Ine-Malene! EDIT2: HÅHÅHÅ Ine-Malene leker seg. Gode bytter! Endret 17. oktober 2016 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 https://www.youtube.com/watch?v=xdSrzxHmZv0 Litt latter skader aldrig før kamp Da må du henvise til noe morsomt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Supporterkampen(e) som TV 2 sender er jo faen meg cringe når de kommenterer som om det er the real deal. Småjenter som spiller nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Fullstendig kollaps. Send dem hjem i skam! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Fy faen for en grinebiter du er. Setter i alle fall 100 kr på 5 - 3 i kveld. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Nummer 11 på Liverpool har nok sett mer fotball enn han har spilt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Næss herjer jo!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå