Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Vært way for lenge uten pl-kamp ser jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Og så noen gode nyheter: Shaw og Miki er klare til kamp mot Pool. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Og så noen gode nyheter: Shaw og Miki er klare til kamp mot Pool. Håper ingen av dem starter. Blind har vært solid på backen og Mkhi er helt ute av kamptrening. Husker hva som skjedde forrige gang han ble kasta inn i en storkamp, gikk ikke akkurat veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Første gang på lenge jeg ikke blir fornøyd med uavgjort mot United. Dette bør bli seier. 9-2 målforskjell hjemme på Anfield denne sesongen. Litt bekymret over mulig tapet av Lallana, en god pågangsmotor for laget, Can tar helt greit over for Winaldjum. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Gode resultater i dag, med seier på mandag henger vi med i gullkampen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Ikke noe som tyder på at United vinner på mandag i den formen Liverpool har hatt i det siste. De er altfor temposterk til at United klarer å holde følge. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Tenker det samme. Spesielt når vi løper minst og Pool mest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Er det et lag som kan sette en bremse for Liverpools formkurve så er det United. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Disse kampene lever jo litt sitt eget liv også. Anser dette her helt 50/50. Vi har slått Liverpool de fire siste ligakampene, men dette er helt åpent. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Mourinho kommer til å sette en ekstra kynisk taktikk i denne kampen, noe som er forståelig. Jeg er enda mindre optimist enn hva jeg var før. Så mange virker å ha så stor tro på at Liverpool kommer til å cruise gjennom denne kampen. Det tror ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Mourinho kommer til å sette en ekstra kynisk taktikk i denne kampen, noe som er forståelig. Jeg er enda mindre optimist enn hva jeg var før. Så mange virker å ha så stor tro på at Liverpool kommer til å cruise gjennom denne kampen. Det tror ikke jeg.Sist Mourinho møtte Klopp ble han druset på hjemmebane 1-3. Tror Liverpool vinner, men cruiseseier blir det nok ikke. Forhåpentligvis blir ikke dommeren i sentrum, har vært temaet i disse oppgjørene nok ganger. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2016 Kjekk type.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2016 Good ol days Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2016 Kjekk type....Ja helt utrolig at de slipper inn sånne feite små drittunger på Liverpool kampene..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2016 Hadde vært temmelig tomme stadioner i England om det ikke skulle ha vært lov. Kanskje det er en slik regel på Etihad? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2016 Det var et sedvanlig godt poeng!! Bedre å loppe stygge briter enn ingen! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2016 Oi...ehhh... det bildet med det sitatet jeg posta er fake. Burde egentlig ha skjønt det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Kamptråd uker i forveien. 12-timers maratonsending på TV2. Merker jeg har blitt for gammal til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå