KANE2009 Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Direkte sabotering av spillet. Young burde hatt sitt andre gule når han driver med ablegøyene sine der på slutten. På tide FA tar tak i dette. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Og bare så det er sagt: det er ikke noe bedre når Liverpool gjør det. Var et par kamper med drøying ifjor hvor jeg var direkte sint på spillerne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Skjønner frustrasjonen, men dette er da ikke et nytt problem. Det er ingen som ikke gjør det. Liverpool er ikke noe mer spesielle enn andre. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Les det jeg skriver i min andre post og prøv igjen. Ikke har jeg sagt det er noe nytt problem heller men like frustrerende hver gang. Endret 17. oktober 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Sorry, posten din kom ikke opp før jeg hadde postet min. Safari har vært litt fucka i det siste, oppdaterer ingenting med mindre jeg trykker på refresh. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 United ER jo Stoke 4 gule, fonøyd med 1 poeng borte, 35% ballbesittelse. Yepp. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 hadde vi noen skudd på mål egentlig? synes dette var en skikkelig slapp kamp Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Sorry, posten din kom ikke opp før jeg hadde postet min. Safari har vært litt fucka i det siste, oppdaterer ingenting med mindre jeg trykker på refresh. Den er god. Har som sagt ikke så mye å si for meg hvilket lag det er som gjør det, synes bare det ødelegger flyten i spillet i tillegg til at jeg faktisk prøver å se fotball, ikke voksne menn oppføre seg som drittunger Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 2 stk. Zlatan hadde jo også en enorm sjanse på hodet som han burde ha klart å sette på mål. Hadde nok vært vår største sjanse. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Tror Martial hadde spilt fra start, eller kommet inn hvis han hadde vært tilgjengelig. United hadde hverken fart eller åpenbare offensive alternativer som passet til kampplanen på benken. Mata eller Lingard hadde ikke passet godt inn i Mourinhos plan denne kvelden. Dermed buss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Slik Liverpool startet er det greit med poeng. Første clean sheet kom mot United. Tenk det. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Bra resultat! Bra førsteomgang, men dårlig andre. Elendig dommer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Lå i kortene at De Gea drar frem verdensklasseredninger og holder nullen. Veldig tydelig at Mourinho kun er ute etter å holde nullen og håpe på feil i Liverpool. Utrolig kjedelig å se på, men får ta det som et kompliment at vi blir ansett som så gode. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Ingen enkel kamp å dømme. Men faktisk elendig dommer ja, nok en gang. Fordelsituasjoner som vurderes feil, inkonsekvent bruk av gule kort. Et par situasjoner med filming som blir oversett. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) liker ikke at mourinho virker å være fornøyd med uavgjort. Vi burde gå ut for å vinne alle kamper, punktum. Vet du ikke at bortelaget har Jose Mourinho som manager. Det er ikke første gangen i karrieren at han legger laget sitt bakpå mot (la oss kalle det) topplag og han har lyktes nokså bra med det i flere lag han har ledet. Han er krutgod på defensiv kynisme. Og forøvrig syns jeg Mancheter United vant i overkant mye av duellspillet over stort sett hele banen. Og de hælvetes tilbakepasningene mot egen keeper: SLUTT MED DET FOR HÆLVETE!!! De lar det andre laget komme seg tilbake med hele laget. Bortelaget jobbet bra og satte Liverpool under bra press forøvrig. Mourinho er nok strålende fornøyd med dette poenget. Endret 17. oktober 2016 av oOF Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Hah! Så jævlig trist og patetisk. Godt å se hvem som har ambisjoner om å vinne kamper da. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2016 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 At Liverpool har ambisjoner er jo ikke noe nytt, men det stopper som regel med det. 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 #Mourinho Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Antifotball er hva han er kjent for. Effektivt men kjedelig. Fans aksepterer det så lenge det gir resultater, men en så lenge får de kjedelig fotball og ingen resultater, så spørsmålet er vel hvor lenge det går før ekstremsutringen på manager kommer. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Ble alt for tregt på midten uten Gini og Lallana. Can er som sirup i forhold, selv om han gjorde en godkjent kamp er han for treig med ballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå