Latias Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Premier League17-10-2016 Kl. 21:00 @ AnfieldVises på: TV2 Sport Premium / Sky Sports 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 15 dager til... -_- Men blir bra denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Blir tidenes slakt. 0-10. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 tag for mine innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Last time @ Anfield https://youtu.be/wKcdfETDWeE Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Liverpool i god form, henger med i toppen, United i dårlig form og i ferd med å miste kontakt med toppen. En kamp hvor begge må bevise at de kan vinne mot de beste og at de har intensjon om å være med i toppen av Premier League denne sesongen. I tillegg er det en klassiker og et rivaleri. Det blir en meget spennende kamp! En klassiker, 3-2? Endret 2. oktober 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 United er ikke i dårlig form, de tre siste kampene har de vært veldig gode. Liverpool har vært i veldig god form, men var dårlige forrige kamp. Dette er helt åpent spør du meg. Disse derbyene lever også sitt eget liv litt uavhengig av form. Håper United kan fortsette å slå Liverpool på Anfield. Har vel ikke tapt mot dem i ligaen siden Moyes Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Spørs om floppen til United er på for andre gang i år eller ei. Hvis ikke 3-1, hvis han er på 2-2 eller 2-3. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Gleder meg til det nærmer seg kamp, og Mourinho blir surere og surere, Og ikke minst til etter kampen der han er helt i kjelleren, skjeller og smeller på egne spillere og støtteapparat, og har en haug med usakelige og tåpelige unnskyldninger. Han har blitt en trener som etterhvert ikke gjør sine spillere bedre enn de er, men helt klart dårligere. Ikke får han de til å fungere som et lag heller. I motsetning til Klopp... Mourinho er en trener som har tapt seg de siste årene, han er ikke den gode gamle Mourinho lenger, slik han var i Chelsea første perioden sin. Endret 4. oktober 2016 av sector Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Er spent på hvordan denne kampen kommer til å utarte seg. Grugleder meg til kamp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Pool vinner hvis United tørr å spille fotball og angripe. Vi taper hvis Mou bruker pussytaktikken sin, venter på det ene flaxemålet sitt og parkerer bussen resten av kampen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Sesongen til United er definitivt over hvis (når) vi taper denne kampen her. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Grugleder meg til denne kampen her! Tipper 1-2. Liverpool skaper mest, spiller best, men United er effektive. Tipper De Gea må varte opp med en eller to match avgjørende redninger. Vi putter ett på corner. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Sesongen til United er definitivt over hvis (når) vi taper denne kampen her. Mulig å være mer pessimist? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Sesongen til United er definitivt over hvis (når) vi taper denne kampen her. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Sesongen til United er definitivt over hvis (når) vi taper denne kampen her. Mulig å være mer pessimist? Jeg er ikke alene om å være det. Dette blir stygt. http://www.redcafe.net/matches/liverpool-vs-manchester-united.122/discussion Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 http://www.tv2.no/sport/8649582/ Unnskyldningene er klare i tilfelle.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ved United tap: "Han overkompenserte og gav Liverpool alt for mye" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå