Sk!ppy Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hei, Har en E220 W210 som nekter å låse seg opp. Trådløse nøkkel funker ikke, kun blinklys som blinker. Den fysiske nøkkelen får ingen respons i det heletatt. Noen tips? Kommer heller ikke til batteriet for å få målt det, da det sitter inni bilen, evt to poler i motorrommet.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Her er det vel vakuum-sentrallås, feilen kan da utmerket godt være at du mangler vakuum.. Den fysiske nøkkelen får ingen respons sier du, betyr det at du ikke får vridd den rundt i dørlåsen? Det er vel en lås for nøkkel på bagasjerommet også, fungerer den? Det er ikke umulig at låsen er ødelagt fordi det aldri er brukt nøkkel i den, men det kan også være at den er byttet en gang i tiden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Mistenker vakuumfeil, ja. Får vridd den, men ingen utslag på lås, eller noe veldig til motstand. Det er bilde av en lås på bagasjerommet, men det er ikke noe lås der. Har prøvd å løfte og dra i steder det kunne vært, men finner intet. Prøvde låsen da jeg kjøpte bilen for 6 mnd, og funket da. Nå funker den ikke. Spørsmålet er egentlig hvordan jeg får åpnet bilen når låsen ikke funker, og jeg ikke vil knuse et vindu? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Mener det er en lås nedenfor mercedesstjerna på den modellen. må se under kanten der vis jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Finner ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå