Eriksendrul Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Jeg har Razer Man O` War headsett ( veldig fornøyd ), Vil lyden bli bedre med et lydkort ? det er jo trådløst men regner med at det finnes lydkort med USB inngang og da vil jo lyden bli behandlet gjennom lydkort før jeg får det på øra ? Eller er jeg helt ute på jordet her `? Har ikke eid et pci-e lydkort siden 2010 Takk for svar. Det brukes stort sett bare til spilling, kanskje ikke vits med lydkort da ? :S Endret 2. oktober 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Du er på jordet. Lyden går ikke gjennom lydkortet. Lydkortet er på en måte inni hodetelefonen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Du er på jordet. Lyden går ikke gjennom lydkortet. Lydkortet er på en måte inni hodetelefonen. Mente vell heller det at lyden blir jo behandlet gjennnom lydkortet før jeg hører det. Men har du noe mening om det vil bli bedre eller ikke ? eller skulle du bare påpeke min dårlige formulering ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 En forsterker i maskinen vil ikke hjelpe nei. Du har en forsterker innebygd i hodetelefonene siden de er trådløse. Du kan endre lydbildet ved å justere equalizer i lyddriveren din. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Mente vell heller det at lyden blir jo behandlet gjennnom lydkortet før jeg hører det. Men har du noe mening om det vil bli bedre eller ikke ? eller skulle du bare påpeke min dårlige formulering ? What. Det vil ikke fungere fordi hodetelefonene er sitt eget lydkort Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Alstå, som du sikkert forstår(Med tanke på den lille USB-transmitteren til headsettet), så gjør ikke den noe annet enn å sende lydsignalet til ditt headsett digitalt, der "lydkortet" sitter. All behandling av lyd foregår i ditt headset. Et lydkort du kjøper til din maskin fungerer kun til det man kan koble til der. Med andre ord kablet headset. Endret 2. oktober 2016 av Randeboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå