Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Dagen starter bra. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 typisk slike drittlag som stoke å ha enkeltspillere som klikker mot storlag. keeperen var jo klasse i dag. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Visste det, der røyk topp 4 og. God natt ? Med City, Liverpool, Arsenal med flere som tar poeng jevnlig er dette poengtapet skjebnesvangert. Vi ligger allerede langt bak og taper poeng mot lag som Watford og Stoke. Sånt blir det ikke topp 4 av. lol Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Visste det, der røyk topp 4 og. God natt ? Med City, Liverpool, Arsenal med flere som tar poeng jevnlig er dette poengtapet skjebnesvangert. Vi ligger allerede langt bak og taper poeng mot lag som Watford og Stoke. Sånt blir det ikke topp 4 av. lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Quote-fail. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 4 poeng på 4 matcher. Ikke akkurat topp 4 nivå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Helt utrolig at Herrera ikke fikk rødt. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Helt utrolig at Herrera ikke fikk rødt. Helt utrolig at det var det viktigste for deg denne kampen. Forøvrig helt korrekt gult. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 La det ligge. Han prøver kun å provosere, reprise fra andre kamptråder. Kommer ingen vei med det. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Feil til dere begge. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Det er bare å blokkere. Ingen vits å la seg irritere. Kommer aldri med noe konstruktiv og bidrar ikke til diskusjoner. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Fint, så slipper det å bli mer klaging og syting fra dere med det samme også hver gang jeg kommenterer noe. Endret 2. oktober 2016 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Altså, har ikke store problemet med at du liker at Man Utd taper og at du skriver det, men hvis en gang i blant kunne bidratt med noe annet enn bare hovering ville ikke folk blitt så lei. Det fins flust av gode mennesker i LFC-campen som bidrar med litt forskjellige greier. 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 There we go, men kan brukere som er ignorert se mine innlegg? Går jo an å velge å se spesifikke poster selv om jeg har ignorert. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Altså, har ikke store problemet med at du liker at Man Utd taper og at du skriver det, men hvis en gang i blant kunne bidratt med noe annet enn bare hovering ville ikke folk blitt så lei. Det fins flust av gode mennesker i LFC-campen som bidrar med litt forskjellige greier. Har du fortsatt ikke blokka? Hvor mange ganger har du ikke foreslått folk til å ignorer meg og ikke la seg bli irritert? Men allikevel skriver dere det om og om igjen om hva ''problemet'' mitt er og ''han vil bare provosere blabla''. Hver jævla gang. Tydeligvis at dere ikke klarer å ignorer og lar dere bli irritert for bitte små ting. Hadde det kanskje ikke bare vært best for dere å faktisk ignorere om dere blir så lei i stedet for å bare nevne det hele tiden og syte? Å kommenter at Herrera burde vært utvist er en mening, ikke for å provosere, men for dere til blir det automatisk til provosering fordi dere er uenige, eller at dere bare har et stort issue med meg. Både folka i Sky Sport og BT sport, masse folk på twitter mente Herrera burde vært utvist, så nei - ikke korrekt gult kort. Til og med ex United-legenden, Howard Webb, mente det skulle vært rødt kort! Foreslår seriøst at dere blokkere meg og ignorere helt, for ellers kommer dere ikke til å klare å sove om nettene, fordi jeg kommer til å kommentere videre i kamptrådene og ellers på forumet - enten om det er med korte innlegg eller ei. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Come on. Du vet at det er fullt mulig å være spydig med litt klasse. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 ''La det ligge'' sa unitedfolka en gang for lenge, lenge, lenge siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 0 goals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå