oslogutt2 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg jobber som gartner og har det problemet at ørepluggene går istykker på grunn av kabelbrudd ofte etter 2-3 måneders bruk. Har mobilen i bukselomma mens jeg bruker de. Noen som kan tipse meg om et par som er ekstra slitesterke? Har aldri kjøpt noe dyre øreplugger. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Shure SE215. Koster litt men er verdt det. God lyd og tykke utbyttbare ledninger. Disse vil vare, og det eneste du trenger er å bytte kabel. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Tipset om Shure SE215 støttes her. Jeg har disse, veldig fornøyd. De isolerer mye lyd, kan være kjekt å vite. Så du kan risikere at du ikke hører det om noen roper på deg, eller går mot deg bakfra. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hvilket budsjett har du? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Støtter Shure SE215; her kan man også bytte kabel (den er avtagbar). Så da bør du være dekket uansett. Koster mer men det lønner seg i lengden. Lenke til kommentar
oslogutt2 Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Tenkte maks 1000 kroner. Finnes det trådløse øreplugger? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?q="shure+se215" Trådløse plugger har nok litt for lite batteri til at det er gunstig for ditt bruk. Endret 17. oktober 2016 av vidor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Shure SE215 koster rett under 1000,- på nett. Helt klart det jeg vil anbefale innenfor budsjettet uavhengig egentlig av den avtagbare kabelen. Lenke til kommentar