Torhild Jansen Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Lun havn. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Det var ett pent og vel komponert bildet. ? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Det var ett pent og vel komponert bildet. ? Takk skal du ha Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Enkel og grei komposisjon i fint lys med dybdeskarphet som henter farger og detaljer. At jeg er inne på tanken av Ca. 1 cm kutt i venstresiden så du får en diagonal ut på ramma oppunder himmelen behøver du slett ikke være enig i. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Vakkert og idyllisk sted! Pent bilde. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Godt komponert landskapsbilde som jeg likte godt. Her støtter jeg kuttet fra Roar. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg