Bytex Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Ingen av dere stoler på hverandre, hun søker andre kompiser og lyver om det, det er ingen vits å fortsette dette her. Dere blir bare gale begge to. Lenke til kommentar
Chrilie Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Rotete historie. jeg hadde ikke akseptert noe av hennes oppførsel om det er tilfelle. hun har garantert vært utro, gått på en smell og prøvd å skjule det. Virker litt som eksen min som trengte litt spenning på siden, bøyet alltid grenser . Dro på besøk til henne en dag og gikk inn uten å ringe på. da hadde hun sex gitt! Hun dumpa meg før hun sa noe som helst.Neida, hun hadde ikke gjort noe gale, Fordi, hadde ikke jeg gått inn i hennes hjem og sett det, hadde det aldri blitt noe krangling Jeg søkte etter damen min i Sommer, (Findiphone) da jeg ikke fant hun på ferie. Vi skulle ta taxi hjem fordi jeg ble nervøs da hun ikke dukket opp i tide om natten, da fant jeg hun sovende på en strandstol. Det du gjorde var ikke riktig, selv om svaret lå rett forran deg, men samtidig, så fortjente du ett svar. Ps, ikke ta alt ovenfor til deg, jeg vet om mange som har gjort lignende. Ta deg litt tid, lær deg å stole på noen igjen, og om du er usikker, gå videre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg har to ganger fått en magefølelse som sier meg at hun (to forskjellige) jeg var sammen med drev med noe som ikke er innafor. Begge de gangene har jeg vært så "frekk" at jeg har lest meldinger uten at hun viste. Begge gangene viste det seg at hun har holdt meg for narr. Utover disse to tilfellene har jeg aldri følt behov for å sjekke noe som helst. Hun første ble jeg veldig fort misstenksom på, tror det var etter et par måneder sammen fordi hun veldig brått ble hemmelighetsfull og innesluttet og stakk av når vi var på fest osv. Hun andre hadde jeg vært sammen med i 3 år før jeg skjønte at noe var blitt annerledes. Hun hadde vært aktiv bruker på nakenprat i litt over to uker og fått kontakt med en haug med menn i nærområdet som hun planla å møte. Man kjenner folk bedre enn man tror. Dessverre kanskje. Men svaret på spørsmålet om du skal være venn eller ikke må du nesten finne selv. Hun første jeg var sammen med er jeg ikke uvenn med. Vi var uvenner en stund etter bruddet, men så fant vi oss begge nye partnere og har slått oss til ro med at det bare ble slik. Vi hadde ikke vært så lenge i lag at jeg føler det som noe stort bedrag. Vi prater litt vennskapelig når vi møtes, men det er omtrent det. Hun andre er jeg nødt til å være "venn" med fordi vi har et barn sammen. Men jeg kan si så mye at jeg kastet henne ut i omtrent samme øyeblikk som jeg fant ut hva hun drev på med. Vi prater sammen fordi vi må, men jeg gidder ikke å gjøre noe mer enn det som kreves av meg pga. barnet. Hadde det ikke vært pga. det så hadde jeg aldri hatt mer kontakt med henne. Anonymous poster hash: 04bd4...345 Lenke til kommentar
xNADEsjefen Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Du går igjennom hennes telefon, og tracker henne med gps, og nekter henne å prate med mennesker av motsatt kjønn ? Jeg håper virkelig HUN drar ifra deg. Stakkars jente... 1 Lenke til kommentar
Chrilie Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Du leste ikke hva han skrev, han har inngått en fair avtale om å ikke snakke med ekser utenom et tilfeldig møte som er gjensidig . Han nekter hun ingenting annet nevner han.Han skrev at meldingen kommer opp, ikke bare avsender. Han ante ugler i mosen og sjekket nummeret da det poppet opp på ipAden. Står heller ikke at han vsr på mobilen.Ikke noe kriminelt hittil. Han har ikke sporet henne og sett på bevegelsene hennes. Eneste kriminelle er at han sjekket Facebook kartet, da utifra jeg har lest, . Ts skriver også at han så snap chat bilde fra en dude (kanskje dickpiks) what ever. Hvor bevisene talte for seg selv. Hvordan han visste fridays var eksen kan han være noe de har snakket om tidligere. Blir engasjert da jeg vet hvordan dette er og blir jævlig irritert på at dere bryter ned ts. Hvem har ikke gjort noe slikt i yngre alder? (Tipper jeg) spurt en venninne av damen hvor hun er da hun ikke kom hjem, lurt på hva som har skjedd da du ikke hører noe på 3 timer og letet etter noen. Han har tillatelse i nødstilfeller. Lenke til kommentar
Chrilie Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Til xnadesjefen , om hun har vært sammen og pult alle kompisene hadde hun sikkert ikke gått med på avtalen om ingen kontakt fra starten av Lenke til kommentar
CarnivoreClown Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 så å være enige om å ikke ha kontakt med ekser er kontrollerende? Dette er allerede et tegn på at forholdet ikke vil fungere. En slik regel bunner i at man ikke stoler på hverandre. greit, jeg sjekka facebook. hvordan er jeg paranoid når jeg hadde rett? At du hadde rett er en ting, men du kan ikke gjøre hva som helst for å bevise det. Å være redd og bry seg om kjæresten, "spore " henne da hun aldri kom hjem og sjekke kl. 6 om morningen er ulovlig og dette er eneste tilfelle i et forhold over 2,5 år? hun sa jeg gjorde helt rett i dette. så å være enige om å ikke ha kontakt med ekser er kontrollerende? å se at hun får 4 snaps fra en gutt med falskt navn og fake telefon numre er kontrollerende? hun husket ikke hvor hun hadde vært, hun fikk vite fra an kompis 3 navn hun hadde vært på nach hos, men nektet å spørre da hun ville oppklare hva som hadde skjedd før jeg fant det ut. Å være redd og bry seg om kjæresten, "spore " henne da hun aldri kom hjem og sjekke kl. 6 om morningen er ulovlig og dette er eneste tilfelle i et forhold over 2,5 år? hun sa jeg gjorde helt rett i dette. greit, jeg sjekka facebook. hvordan er jeg paranoid når jeg hadde rett? pga meldingen, løgn, og jeg trodde hun hadde blitt voldtatt pga oppførsel. som paranoid og kontrollerende psykopat, har jeg lært at utroskap må man finne seg i. å dra og overnatte hos eksen er lov når forholdet ikke er perfekt. å lyve om alt for at du vet at du er dummet deg er greit for å unngå konflikter. å stå for egne regler og avtaler som jeg gjør, betyr at den andre kan bryte de og du er gal for å påpeke at det ikke er greit. om det står takk for igår :* i en melding fra eksen, så har du ingenting med, og skal akseptere dette/dumpe henne. fra spøk til alvor. jeg trodde jeg gjorde det for min egen del (søvnløse netter, tankekjør) og hennes del pga hun husket ingenting.skattekartet var rett forran meg, ", og jeg "åpnet" det. skal aldri gjøre det igjen . hun visste hennes del, jeg har funnet fred i sjelen. Nå vet jeg at jeg må stole på magefølelsen. jeg fikk som jeg fortjente Anonymous poster hash: a8308...09e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Fyren er jo sykelig kontrollerende og paranoid. Greit, hun har tatt et par gale valg hun også med å lyve og henge med ekser når de har avtale, but still. Hadde jeg hadde hatt en sånn type så hadde jeg søkt kontakt hos andre jeg også, og lyvet for unngå å havne i krangel med paranoide folk. Jeg har selv vært i forhold med en fyr som kunne vært TS, og det var vanskelig å komme seg unna pga manipulering. Sier ikke at det er tilfelle her, men jeg kan forstå dama. Ser saken har "løst seg" nå? Dere er uansett ikke gode for hverandre, og TS burde virkelig skjerpe seg. Anonymous poster hash: c04bf...4f4 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hatt et litt turbulent forhold til kjæresten der det var på et punkt der det nesten var slutt. Hun dro helgetur til hjembyen, vi ble enige om at vi er sammen til siste slutt og for at vi skulle prøve litt til. Etter en bytur tok hun ikke telefonen kl 03.30 og sa vi kunne snakke om 10 min da hun vsr kommet hjem. Mobilen gikk av nærmt eksen sitt hus, og kom på igjen 3 timer senere. Fikk melding 07.40 at hun var kommet hjem . Snap chat bilde viste det.jeg spurte hva hun gjorde i det området , hun kom på en syk historie om at gpsen find my iphone hadde feil , at hun gikk for å kjøpe burger alene til tross for at de hun egentlig var med er naboen hennes og kunne gått hjem med de, men valgte å gå 20 min feil vei for å kjøpe burger. At meldingen om morningen var sendt timer før , selv om hun også skrev det på Facebook samme tid. Hun kom med syke perfekte alibier og detaljer som stemte. Ting var så perfekt detaljert. Noe skurret, jeg lot det ligge.Forholdet gikk på skinner i 3 uker før en annen app viste nøyaktig jeg anklaget hun sa jeg fikk opp en perfekt prikk på huset hansom (la oss si kevin) J Da dumpet hun meg og sa dette var den siste dråpen. Vi snakket omtrent ikke. Jeg Visste at noe var galt. og etter mange dager med at jeg er en paranoid stalker med falske anklager om utroskap. Jeg fant den ene mld på oppdrag hun glemte å slette og fant riktig person da jeg søkte på navnet,( det var siste eksen (Thomas) som bodde rett med siden av.ganske sykt!! Når jeg sa jeg VET du var DA innrømmet hun at hun hadde vært der for å prate.hun sa at ingenting skjedde og hun husket alt, så senere sier hun beklager jeg husker ikke hvorfor hun dro eller hva de snakket om, men hadde husket om noe skjedde. De gode vennene hun kunne ta opp problemet med var ikke med på byn og da hun traff han på veien foreslo han at de tok en øl hos han. Vi hadde kranglet mye og forholdet var kjipt. Jeg sa at sex det ville hjelpe oss og bånde igjen. Etter økten begynte hun å grine, jeg spurte om noe hadde skjedd, men var så mye følelser og hun hadde vært så lei seg i det siste lenge. (Igjen, sykt å si, men virker litt troverdig akkurat den biten. 3 uker senere fant jeg en eneste mld hun hadde glemt å slette. Hun sa hun dummet seg med å gå dit, (tenker etterpå) og visste at bare hun sender en tekstmelding eller sier mer enn hei på byn så er det slutt (for å sette det litt på spissen) vår egen regel. Vet ikke om jeg skal være kompis eller iscold til jeg finner ut hva som skjer. Hun prøvde å gjøre alt for å fikse ting, så tvingte hun til å sende melding . Hei, hva skjedde hos deg, hvorfor dro jeg dit? Husker vi kysset men hva mer ? Suss hjerter osv. (Over flere meldinger) fikk til svar, drakk du så mye? Skjedde ingen ting, rotet? Herregud vi snakket bare om alt og ingenting lol.(i forskellige meldinger) (Hvis du spør en person om man hadde kondom under økten, så sier han ja eller nei). Jeg spurte om kyssing istedenfor og fikk de svarene ovenfor.enten har hun ringt og planlagt dette , ellers snakker hun sannheten .hun sier: Jeg visste jeg var fucked hvis jeg nevnte jeg hadde vært osv. , ingen venner i nye byen vi bor i og ingen igjen i den gamle byen . Hun var lei seg over at forholdet over 2 år nesten ryker og trengte en venn. Så hun tok noen øl og pratet litt om alt og ingenting. Grunnen til hun gråt var at det var så mye følelser i sexen. Vet dette ikke er kjærestematerialet, men spørsmålet er om jeg skal gidde å være venn med hun i det hele tatt. Om hun skal få bo her (da vi leier sammen) eller om jeg skal være avskyelig så hun flytter på dagen . Er det noen som tror at hvis du ikke hadde hatt venner og eksen var eneste venn at du kunne dratt dit for å hatt en hyggelig prat der du kan snakke ut lett om ting uten å være Lei deg? Hun dumper meg pga jeg anklager utroskap, men da jeg fant ut sannheten så angrer hun fordi forholdet har blitt så bra igjen før jeg fant det ut? Anonymous poster hash: a8308...09e Du spionerer på henne og overvåker telefonen hennes, det er ulovlig. Du tvinger henne til å sende melding til eksen hennes, det er vel frihetsberøvelse, ikke det verste men det er med å danne et mønster. Hva hadde du gjort dersom hun sa "nei"? Hvor redd er denne jenten for deg? Du har sannsynligvis voldtatt henne, det er også ulovlig. Hvorfor tror du hun gråt etterpå? Tror du hun kan ha følt seg brukt eller skremt til å behage deg? Slik du forteller så hørtes du ut som et monster, og du forteller bare din side av dette. Men du mener det er henne som ikke er kjærestemateriale. Jaja... Jeg får klikke videre til neste tråd, se hva som dukker opp der.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Fyren er jo sykelig kontrollerende og paranoid. Greit, hun har tatt et par gale valg hun også med å lyve og henge med ekser når de har avtale, but still. Hadde jeg hadde hatt en sånn type så hadde jeg søkt kontakt hos andre jeg også, og lyvet for unngå å havne i krangel med paranoide folk. Jeg har selv vært i forhold med en fyr som kunne vært TS, og det var vanskelig å komme seg unna pga manipulering. Sier ikke at det er tilfelle her, men jeg kan forstå dama. Ser saken har "løst seg" nå? Dere er uansett ikke gode for hverandre, og TS burde virkelig skjerpe seg. Anonymous poster hash: c04bf...4f4 Ja, eller bli anmeldt og havne i fengsel før han tar livet av noen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Du leste ikke hva han skrev, han har inngått en fair avtale om å ikke snakke med ekser utenom et tilfeldig møte som er gjensidig . Han nekter hun ingenting annet nevner han.Han skrev at meldingen kommer opp, ikke bare avsender. Han ante ugler i mosen og sjekket nummeret da det poppet opp på ipAden. Står heller ikke at han vsr på mobilen.Ikke noe kriminelt hittil. Han har ikke sporet henne og sett på bevegelsene hennes. Eneste kriminelle er at han sjekket Facebook kartet, da utifra jeg har lest, . Ts skriver også at han så snap chat bilde fra en dude (kanskje dickpiks) what ever. Hvor bevisene talte for seg selv. Hvordan han visste fridays var eksen kan han være noe de har snakket om tidligere. Blir engasjert da jeg vet hvordan dette er og blir jævlig irritert på at dere bryter ned ts. Hvem har ikke gjort noe slikt i yngre alder? (Tipper jeg) spurt en venninne av damen hvor hun er da hun ikke kom hjem, lurt på hva som har skjedd da du ikke hører noe på 3 timer og letet etter noen. Han har tillatelse i nødstilfeller. Fyren oppfører seg som en tulling, det er lov å si det for han trenger å høre det. Les innlegget hans omigjen, det verste som kommer frem er at han presser damen til sex så hun ligger å griner etterpå men det er nok av andre ting han kan bli anmeldt for. Det er ikke greit, spesielt ikke i ung alder. At du tar hans parti taler ikke bra for din del. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Litt kleint at trådstarter lager en ny bruker for å poste innlegg som er enige med hans syn på saken. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Litt kleint at trådstarter lager en ny bruker for å poste innlegg som er enige med hans syn på saken.Sikker på det? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Litt kleint at trådstarter lager en ny bruker for å poste innlegg som er enige med hans syn på saken.Sikker på det? ganske Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Litt kleint at trådstarter lager en ny bruker for å poste innlegg som er enige med hans syn på saken.Sikker på det? ganske Så det nå jeg og xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå