BizzyX78 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 *snip* Du har regnefeil på alle prosentregnestykkene dine enten på raskere-prosenten eller tregere-prosenten. De tallene kan ikke være identiske, men det er de hos deg. Eks: en vare koster 100kr uten moms, med 25% moms blir det 125kr. Men momsen utgjør bare 20% av 125k, fordi 125 kr er et større beløp enn 100kr. Det samme blir det med mindre/mer fps. Du må alltid regne utifra tallet du sammenlikner med. - Takk for tilbakemeldingen... My bad...!!! Feilen er nå rettet..., så nå er alt på det rene... "Shit Happens!", som det heter på fint. Klokken var rundt kvart over 1 om natten da jeg post'et det innlegget. Det ble en hel del "Copy and Paste", for å spare tid. Det var derfor at begge kortene hadde samme prosent-verdier på hver oppløsning. Jeg hadde tydeligvis bare gjort halve jobben med utregningene. Jeg hadde allerede duppet av flere ganger da jeg holdt på å skrive det innlegget, så jeg trodde at alt var i sin skjønneste orden da jeg klikket på post-knappen. Jeg tok tydeligvis feil der...he he... Men nå er som sagt feilen rettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå