Footy Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) *slettet* Endret 6. oktober 2016 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 kjøpte av komplett på tilbud. har fått tilbud om å kjøpe en ny til samme pris å returnere (på denne måten blir jeg ikke sittende uten ruter)...Spørsmålet er om dette kommer til å hjelpe... er det mest sannsynlig ruteren eller noe i nabolaget/leiligheten som er galt? jeg tenker det må jo være ruteren når den har samme dekning som min forrige ruter, som var en 4 år gammel ruter uten antenner? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har blitt veldig mye restriksjoner på sendestyrke. I tillegg så kan man ikke forvente bedre signal/dekning ved å bare bytte sender, mottakersiden kan være flaskehalsen her. (følsomhet) Kanskje det kan være en mulighet å bytte der og? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har du prøvd å flytte ruteren til et annet sted i rommet den står i / til et annet rom og sett om det gjør noen forskjell? Min forrige trådløsruter la jeg noe under og det var nok til at hastigheten og stabiliteten ble mye bedre på det trådløse nettet. Har selv en AC3200 nå men kan ikke si at jeg har opplevd dine problemer. Lenke til kommentar
Stig73 Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Ble det noe løsning på dette problemet? Jeg sliter med akkurat samme problemet. Nettbrett, mobil osv mister plutselig nettverk, og jeg må manuelt velge på nytt. Utrolig irriterende på en router i denne prisklassen. Kjører også smart connect. Droppe det og sette opp manuelt 3 ulike nettverk på kanaler som naboer ikke bruker? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg har merket meg ett problem med to forskjellige Asus-routere, som var en liten aha-opplevelse. Det første var en AC66u router som noen ganger hang seg. Den hang seg under høy last. Byttet jo ut denne routeren i en AC68u som jeg hadde et annet sted i huset. Satte den på samme plassen, og da begynte den å henge seg på samme måte. Lang historie kort, det viste seg at strømforsyningene ikke var godt nok ventilert og ble varme under høy last. Lenke til kommentar
jnk98 Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Hei. Gjenoppliver en veldig gammel tråd her nå men lurer på om det ble en konklusjon eller løsning? Har akkurat samme problemene og har prøvd det meste av muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå