Gunnar Fagerli Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Kladka Bernatka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 V1 er vel interessant nok, men siden v2 er der i svarthvit velger jeg den med fine diagonaler, linjer og bue. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 V1 er vel interessant nok, men siden v2 er der i svarthvit velger jeg den med fine diagonaler, linjer og bue. Roar Takk for det Roar - den var mest som en kjedelig dokumentasjon for å vise hvor jeg var. Men smaken er ............ :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Det er kjempe fint og originalt bidet :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Det er kjempe fint og originalt bidet :-) Takk for positiv tilbakemelding - jeg liker å gå litt andre veier enn statiske bilder når jeg er ute og reiser. Føler meg friere til å prøve dette når jeg er ute av hjembyen :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg