AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Takker for ytterligere svar Hun venter mensen om 1 uke, så får håpe det går bra. Det betyr vel sannsynligvis at dette skjedde før eggløsning, så jeg er positiv. Vedrørende abort, så tenker jeg det blir en annen diskusjon, men ok: 1. Jeg er ikke spesielt begeistret for tanken på abort, selv om jeg hadde nok gått med på det om HUN ville. Hadde dog aldri presset noen til å gjøre det. 2. En angrepille ser jeg på som forholdsvis uskyldig. Du dreper ikke noe mer enn hva du gjør om du spruter i en kondom som du kaster i søpla 3. Jeg tror det er en større forbrytelse å ta et "uønsket" liv til verden enn å avslutte det på et veldig tidlig stadium. Misforstå meg rett, jeg hadde blitt en veldig snill far og det hadde hun også blitt, selv om det passer dårlig nå, men det finnes nok foreldre som aldri skulle vært foreldre i utgangspunktet. Pussig nok er det kanskje ofte disse som vil ha barn. Anyway... Anonymous poster hash: ecacd...9e4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg