AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har vært sammen med kjæresten min en stund nå og vi bruker fortsatt kondom. Er livredd graviditet, så jeg kommer aldri inne i henne selv med kondom og trekker meg alltid ut. Det gjorde jeg i går også, men merket at det dryppet en dråpe ned på lakenet. Trodde først det var saftenee hennes, men så raskt at det var mye mer som kom og merket fort at det var sæd. Rimelig sikker på at jeg var helt ute før jeg startet å ejakulere. Fikk selv lyst til angrepille, men hun sier det ikke er nødvendig, at sjansen for graviditet er minimal og at hun tar abort om det skulle bli noe. Er ikke så superkeen på abort selv og tenker at det er bedre å bare ta en angrepille og bli ferdig med det. Hva tror dere? Noen som har erfaring med angrepille? Anonymous poster hash: ecacd...9e4 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Dere burde kjøpe angrepille vist hun ikke går på p - pillen. Det er alltid sjanse for at hun blir gravid og det kan være vanskelig å ta abort når hun først blir gravid. No vet jeg ikke hvor gammel dere er, men har tatt angrepille selv bare for å være på den sikre siden. Hun virker litt care om hun blir gravid eller ikke så for din del ville jeg kjøpt en før det er for sent. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 "Rimelig sikker" er ikke en sjanse jeg ville tatt hvis jeg ikke ville at dama skulle bli gravid. Kjøp angrepille og få det ut av verden. 4 Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Nå er det engang slik at hva du mener og synes om det ikke spiller noen rolle - om hun ikke vil ta en angrepille er det ikke noe du kan gjøre med det. For å sette det på spissen så er det hun som bestemmer om du skal bli far eller ikke om du skulle være så uheldig at det blir graviditet ut av dette. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Angrepille! Hun er en egoistisk og uansvarlig kjerring om hun ikke tar en angrepille. Om hun nå ikke blir gravid, gå fra henne. Hun viser direkte hensynsløse og uansvarlig egoistiske sider. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Takker for alle svar. Snakket med henne og fikk henne til å innse at det var lurt å ta en angrepille. Nå er det jo noen timer siden dette skjedde, men fortsatt godt innenfor 72 timers fristen. Jeg mistenker kanskje at kondomen hadde et hull? I så fall kan det vel i teorien ha kommet "precum" under akten selv om jeg kom på utsiden. Også mulig at hullet oppsto i det det gikk for meg. Får håpe det gikk greit. Angrepille! Hun er en egoistisk og uansvarlig kjerring om hun ikke tar en angrepille. Om hun nå ikke blir gravid, gå fra henne. Hun viser direkte hensynsløse og uansvarlig egoistiske sider. Kanskje. Men du overdriver ikke en smule? Jeg vet ikke om jeg nødvendigvis vil kalle henne uansvarlig selv om tendensene er der, mer kanskje det at hun er litt korttenkt til tider. Fikk henne til å innse at det var langt bedre å ta en pille nå enn å skulle ta en eventuell abort senere. Hun har presisert at hun IKKE vil ha barn nå, så jeg føler meg trygg sånn sett. Men synes derfor også det var litt rart at hun tok så lett på det. Anonymous poster hash: ecacd...9e4 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Vet dere hvordan en "angrepille" fungerer? Hvor er hun i syklusen sin? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Det er ikke spermier i forsatsen med mindre det er rester fra sist. Rester forsvinner stort sett når man later vannet. Endret 3. oktober 2016 av BadCat Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2016 Johan: Har en viss forståelse, ja. Ellers tok hun den i går og har ikke hatt noe ubehag. Venter spent på mensen (om 2 uker) Det er ikke spermier i forsatsen med mindre det er rester fra sist. Rester forsvinner stort sett når man later vannet. Feil: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3564677/ We conclude that a major proportion of men leak motile sperm in their pre-ejaculatory fluid. Current advice should continue to be to wear a condom prior to any genital contact in order to minimise unintended pregnancy and disease transmission. It is tempting to speculate that the use of withdrawal as a means of contraception might be more successful in some men because they are less likely to release sperm with their pre-ejaculate. Anonymous poster hash: ecacd...9e4 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Som motstander av abort, synes jeg det er dumt at individet dere eventuelt har laget skal straffes for at dere har laget det. Dere vet at dette er en mulighet, og da bør dere være istand til å takle det hvis det skjer. Point being at jeg syns ikke dere skal bruke noen pille. Blir det barn, får dere ta ansvar for det dere har gjort, og ikke ta livet av den eventuelle ungen din. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dere vet at dette er en mulighet, og da bør dere være istand til å takle det hvis det skjer.Det er helt lovlig å takle en graviditet med abort. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dere vet at dette er en mulighet, og da bør dere være istand til å takle det hvis det skjer.Det er helt lovlig å takle en graviditet med abort.At det er lovlig betyr ikke at det er etisk rett. Jeg synes hvertfall ikke at det er rett Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Du synes det, andre synes ikke det. Ikke relevant til spørsmålet til TS uansett hva etiske syn du har. 5 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Kvinnfolk er fruktbare kun i en ganske kort periode. Det kan nesten telles i timer, og selv da er det ingen garanti for moneyshot. Derfor er det mange par som prøver lenge før de blir gravide. Spermen kan imidlertid leve i noen dager inne i kvinnen. Ikke ment som en anti prevensjons reklame men bare så du vet det - hysteriet som blir servert ungdommen kan taes med en liten klype salt. Angrepille er nok allikevel alltid en god idé i slike tilfeller just in case. For de som er imot abort; selv om det allerede ble minnet om at det ikke er spesielt relevant for TS - jeg håper dere ikke klipper plenen, håret, biter negler eller skader noen form for biologi i deres liv. Perspektiv er et beinhardt helikopter. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Husk at det skal bare gå EN GANG før du ender opp med minst 18 år med ansvar. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dere vet at dette er en mulighet, og da bør dere være istand til å takle det hvis det skjer.Det er helt lovlig å takle en graviditet med abort. Loven er diktet opp og skrevet ned av mennesker. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Dere vet at dette er en mulighet, og da bør dere være istand til å takle det hvis det skjer.Det er helt lovlig å takle en graviditet med abort. Loven er diktet opp og skrevet ned av mennesker. Takk for at du påpeker det åpenbare. Endret 6. oktober 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dere vet at dette er en mulighet, og da bør dere være istand til å takle det hvis det skjer.Det er helt lovlig å takle en graviditet med abort. Loven er diktet opp og skrevet ned av mennesker. Takk for at du påpeker det åpenbare. Ville du synes det var rett at du skulle miste livet ditt, fordi foreldrene dine gjorde en feil som selvfølgelig ikke var deres feil, for de "hoppet av i svingen"? Poenget mitt var at jeg synes angrepille skal være ute av bildet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Dere vet at dette er en mulighet, og da bør dere være istand til å takle det hvis det skjer.Det er helt lovlig å takle en graviditet med abort.Loven er diktet opp og skrevet ned av mennesker. Takk for at du påpeker det åpenbare. Ville du synes det var rett at du skulle miste livet ditt, fordi foreldrene dine gjorde en feil som selvfølgelig ikke var deres feil, for de "hoppet av i svingen"? Poenget mitt var at jeg synes angrepille skal være ute av bildet. Spar meg. Jeg er allerede født, og hvis jeg hadde blitt abortert som foster, kan jeg garantere at jeg hverken hadde syntes det hadde vært rett eller galt, da jeg ikke hadde hatt bevissthet. Nå er vel saken ute av verden uansett Endret 7. oktober 2016 av RRhoads 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Poenget mitt var at jeg synes angrepille skal være ute av bildet. En angrepille forhindrer graviditet, altså det blir ingen mulighet til å engang vurdere abort. Altså, et liv har ikke begynt, det er bare snakk om sædceller og eggceller som møtes i natten og så forsvinner ut sammen med resten av avfallet når tiden er moden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg