Johansen Racing Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hei, nå har jeg en crosser, men har litt lyst på en crossatv. Skal jeg selge crosseren for å kjøpe en atv eller skal jeg beholde crosseren og droppe atv? Blir atv fort kjedelig? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) ATV er artig det, men man bør ha en av de råere sakene. Se på det som trehjulssykkel istedenfor tohjulssykkel, greit med tre hjul så lenge den har litt mer futt En crosser er mer fleksibel for å si det slik og man kan trikse/ leke mer selv om den ikke er den råeste. Edit; Basert på min erfaring med diverse slappe mopeder VS en noe kraftigere ATV. Kom en ATV som var mye kraftigere i hus senere og den klarte å hamle opp med mopedene i forhold til underholdning Endret 1. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Johansen Racing Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Vil ha noe med 400cc+ 4 takt, men hvis jeg skal ha 2 takt vil jeg ha en Yamaha Banshee 350, men er redd det blir litt bråkete med sure naboer og kjøring på isen om vinteren med hus langs hele vannet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Banshee er fet hvis du skal trimme. Største "trimsettet" jeg har sett hittil er rundt 200HP+ Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Cross er gøyest. Spesielt visst du bare skal tulle rundt i skogen osv. Litt lettere fremkommelighet enn ved en "stor" ATV. Lenke til kommentar
XxoscxX Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Viss du skuøle kjøre på isen er vell atv best... men personelig er jeg best fan av cross Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå