RandiA Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) En vandring i høstens fargeprakt i dag Bilde 9 – 12.Oktober: Fargerike Oktober Exif: 1/100 - f/4.5 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Alternativt: Endret 24. oktober 2016 av RandiA Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Fargerikt og pent høstbilde Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 10/10: Tydelige detaljer og sterke fargekontraster. Gode grep for å sett fokus på blomsten i seg selv. 11/10: Jeg kjenner ikke disse bøkene, men både cover-bildet og bildet av boka ser bra ut. God bruk av fargekontraster igjen. 12/10: Synes du valgte riktig hovedbilde, igjen sterke fargekontraster (og sterke farger). Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Herlig serie höstbilder (likte de i spoiler også, men er enig med k.n.b i at du valgte riktig hovedbilde)! Fine farger og detaljer. Hvor er det med björkene tatt? For et vär vi har og det bare fortsetter, ser det ut som. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Takk for kommentar Jorun - jøss, har du alt rukket å lese bok fire, den er nettopp oversatt til norsk. Jeg likte boka ( og de andre i serien) godt, og den fikk en fin innramming i bildet ditt. Ikke så galt til å være pinglebilde, det. Kos deg videre med innholdet. Må innrømme at jeg leste den på engelsk for en stund siden, siden den ikke var tilgjengelig på norsk da Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Intense høstfarger i bildet fra 12. oktober, fint! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Herlig serie höstbilder (likte de i spoiler også, men er enig med k.n.b i at du valgte riktig hovedbilde)! Fine farger og detaljer. Hvor er det med björkene tatt? For et vär vi har og det bare fortsetter, ser det ut som. Det er tatt utenfor gjerdet til Moholt kirkegård. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Tusen takk alle for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Til tross for nattefrost - det er fortsatt noe som blomstrer. (Både denne Astrantia og flere andre) Bilde 10 – 14.Oktober: Astrantia major Exif: 1/50 - f/3.5 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Endret 24. oktober 2016 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Utrolig detaljrikdom i den blomsten. Lurer på hva de buktende trådene egentlig er... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Du har et veldig godt tak på bilder av blomster i alle varianter, ser jeg! Dog er det fargerike oktoberbildet fra den 12. min favoritt, så langt! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Utrolig detaljrikdom i den blomsten. Lurer på hva de buktende trådene egentlig er... Du legger merke til litt av hvert - har ikke studert de så nøye, men trådene er egentlig dekorative - det er mye edderkopper her, så kanskje de har vært på ferde. Du har et veldig godt tak på bilder av blomster i alle varianter, ser jeg! Dog er det fargerike oktoberbildet fra den 12. min favoritt, så langt! Takk for kommentarer - det blir mye blomster ja, det er en grunn til det - sjelden jeg tar med kamera når jeg er på treningstur, da blir det bare et lettvint bilde rett utenfor. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Mange fine høstmotiver i denne festen. Favoritten så langt er Høst - Argyranthemum fra den 7.oktober. Fin 3D effekt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Liker godt 14. Oktober. Pent motiv og fine detaljer. Trådene gjör bildet enda mer intressant. Disse blomstene var noe av mine favoritter når vi hadde hage i Sverige. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Astrantia major ble vakkert, fint komponert og fin fargesammensetning. Har mengder av denne planten selv, en sikkert høstfavoritt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Mange fine høstmotiver i denne festen. Favoritten så langt er Høst - Argyranthemum fra den 7.oktober. Fin 3D effekt. Takker for kommentar - prøver å fange litt høst-stemning ja. Liker godt 14. Oktober. Pent motiv og fine detaljer. Trådene gjör bildet enda mer intressant. Disse blomstene var noe av mine favoritter når vi hadde hage i Sverige. Ja, disse er fine - kanskje du kan dyrke noe på det nye stedet deres..... Astrantia major ble vakkert, fint komponert og fin fargesammensetning. Har mengder av denne planten selv, en sikkert høstfavoritt. Takk for kommentar - jeg har ikke så mye av den nå, det har forsvunnet en del i skyggen av annet....(dårlig med plassen her i "ny-haven" min. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Bilde 11 – 16.Oktober: Høst I nabolaget Exif: 1/800 - f/4.0 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Alternativt: Endret 24. oktober 2016 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Dere ser ut til å ha sterkere høstfarger enn oss akkurat nå. Ser ganske idyllisk ut i dette nabolaget. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Dere ser ut til å ha sterkere høstfarger enn oss akkurat nå. Ser ganske idyllisk ut i dette nabolaget. Takker for kommentar - høstfargene begynner å komme etter hvert ja - og ja, det er et idyllisk område - med marka og stier ganske nært. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Skikkelig smell i fargene i bildet fra16 oktober, Fint med de to spirene, og de 'hakkete' takene på venstre side ga fin kontrast til de runde formene på trærne på motsatt side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå