Ragnar Skj Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg tenker.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Stemningsfullt dette Ragnar. Du er flink til å bruke lys og skygger i s/h bildene dine. Tror jeg ville kuttet bort høyre side ved trestammen, det henger liksom ikke helt sammen med resten av motivet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Stemningsfullt dette Ragnar. Du er flink til å bruke lys og skygger i s/h bildene dine. Tror jeg ville kuttet bort høyre side ved trestammen, det henger liksom ikke helt sammen med resten av motivet. Mvh. Rolf Hei Rolf og takker for kommentar. Har lagt ut en V2, mener du annen type kutt ? Skj Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Meget godt s/h bilde der lys og skygge spiller på lag. Komposisjon i V2 ble meget god. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Stemningsfullt dette Ragnar. Du er flink til å bruke lys og skygger i s/h bildene dine. Tror jeg ville kuttet bort høyre side ved trestammen, det henger liksom ikke helt sammen med resten av motivet. Mvh. Rolf Hei Rolf og takker for kommentar. Har lagt ut en V2, mener du annen type kutt ?Skj Hei Ragnar. Det var ett sånnt kutt jeg tenkte på ja. Da fikk du også mer fokus på "tenkeren" Mvh. Rolf Lenke til kommentar
h-a Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Versjon 2 og T2 er nok best. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Helt enig med Rolf Kristensen her. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Likte dette svært så godt. Støtter også Rolf s anbefaling om kutt frahøyre stamme. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Versjon 2 og T2 er nok best. Takker for kommentaren din ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Åpningen med kjettingen er egentlig unødvendig her og trekker lett oppmerksomheten bort fra hovedmotivet så du gjorde rett i å fjerne både det og treet i V2 der jeg oppfatter dette som en person som er lenket fast og sitter med bøyd hode. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Helt enig med Rolf Kristensen her. Er nok bedre med kutt. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Likte dette svært så godt. Støtter også Rolf s anbefaling om kutt frahøyre stamme. Mvh Ibn Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Åpningen med kjettingen er egentlig unødvendig her og trekker lett oppmerksomheten bort fra hovedmotivet så du gjorde rett i å fjerne både det og treet i V2 der jeg oppfatter dette som en person som er lenket fast og sitter med bøyd hode. Roar Takker for din kommentar. Alle synes å være samstemte om kutt, noe jeg selv også er blitt overbevist om etter hvert. Skj Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Meget godt bilde i s/hv. det passar bra med tittel. V2 like jeg best Endret 2. oktober 2016 av Jimmyag Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Meget godt bilde i s/hv. det passar bra med tittel. V2 like jeg best Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 V1 var bra, men V2 hever bildet betraktelig, kfr. tittelen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Tankevekkende og passende tittel . liker v2 best da jeg synes det lyse partiet til venstre i v1 tar for mye av oppmerksomheten . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 V1 var bra, men V2 hever bildet betraktelig, kfr. tittelen.. Takker smort1 ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Tankevekkende og passende tittel . liker v2 best da jeg synes det lyse partiet til venstre i v1 tar for mye av oppmerksomheten . Mvh Alec Takk for god kommentar Alec ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg