Gå til innhold

Oktoberfest 2016 - JorunT - 45 mm f/1,8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, Randi. Tja, 45 mm er ikke det det objektivet jeg synes er enklest å anvende, det blir fort veldig trangt og mye gåing, men det asr vært nyttig å se hva jeg kan bruke det til utover portretter, som det kanskje er best egnet til. Men noe makroobjektiv er dette ikke.

Lenke til kommentar

Takk, nok en gang, Randi

31. - oktober - Turkish Delight

Litt strevsomt det siste døgnet, med pakking, fly til Istanbul, videre via Maldivene i natt og jeg sitter nå på flyplassen i Colombo, Sri Lanka og venter på venner. Måtte bli noe fra flyplassen i Istanbul, som vi nådde før midnatt.

30076704164_d956cc54c3_c.jpg

_A314497 Tempting.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr

1/125 s F/2,0 ISO 200

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, så flott det siste bildet der - komposisjonen, fargene og alt stemmer. (Men slike tyrkiske søtsaker er nok litt for søte da.....) - Du har levert en utsøkt Oktober-fest. Takk for følger....

Morsomt at du likte den, Randi, der var fristende å ta oppstilling foran fatet og vente på at folk lot seg friste, det tok ikke lang tid.

Takk til deg og alle trofaste kommentatorer til mine innlegg, og takk for initiativet til festen nok en gang. Det er et skikkelig spark i baken som er utrolig inspirerende og lærerikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...