RandiA Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Det var fargerike høstbilder - du får dekket mye med din 45'mm - jeg synes min stort sett bare egner seg for macro jeg. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Takk, Randi. Tja, 45 mm er ikke det det objektivet jeg synes er enklest å anvende, det blir fort veldig trangt og mye gåing, men det asr vært nyttig å se hva jeg kan bruke det til utover portretter, som det kanskje er best egnet til. Men noe makroobjektiv er dette ikke. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 30. oktober - Absolutt siste rose? Litt travelt nå, vi er nettopp kommet hjem og i morgen drar vi til Sri Lanka. Men en enslig rose som har tålt nattefrosten de siste dagen får duge. _A304473 And the last rose.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr 1/160 s F/2,2 ISO 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Fin rose - har visst noen få hengende enda jeg også. - Oi, skal dere til Sri Lanka nå - der har jeg ikke vært. God tur - regner med det kan bli noen eksotiske bilder da...... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Takk, nok en gang, Randi 31. - oktober - Turkish Delight Litt strevsomt det siste døgnet, med pakking, fly til Istanbul, videre via Maldivene i natt og jeg sitter nå på flyplassen i Colombo, Sri Lanka og venter på venner. Måtte bli noe fra flyplassen i Istanbul, som vi nådde før midnatt. _A314497 Tempting.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr 1/125 s F/2,0 ISO 200 Avreise fra Oslo _A314487 Turkish Airlines is waiting for us.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Oi, så flott det siste bildet der - komposisjonen, fargene og alt stemmer. (Men slike tyrkiske søtsaker er nok litt for søte da.....) - Du har levert en utsøkt Oktober-fest. Takk for følger.... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Oi, så flott det siste bildet der - komposisjonen, fargene og alt stemmer. (Men slike tyrkiske søtsaker er nok litt for søte da.....) - Du har levert en utsøkt Oktober-fest. Takk for følger.... Morsomt at du likte den, Randi, der var fristende å ta oppstilling foran fatet og vente på at folk lot seg friste, det tok ikke lang tid. Takk til deg og alle trofaste kommentatorer til mine innlegg, og takk for initiativet til festen nok en gang. Det er et skikkelig spark i baken som er utrolig inspirerende og lærerikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå