Harley Davidson Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hei Er det noen som vet hvorvidt behovet for skjermbeskytter på iPhone 7 pluss er nødvendig? Er det noen som har fått riper? Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg bruker aldri skjermbeskytter, og har aldri fått noen store riper. Behandler telefonen som en verdigjenstand, dog.Kort svar, er man redd for riper - så bruk skjermbeskytter! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Skjermene i dagens smarttelefoner er vel så og si alle laget av Gorilla Glass. Selve glasset får ikke så lett riper, men de blir behandlet med en "coating" som lett får riper. Jeg er motstander av dårlige skjermbeskyttere. Det er mye dårlig på markedet som enten gjør touchen ubrukelig eller skjermen dårlig/mørk/rare farger. Etter mye research havnet jeg på ZAGG sin "Glass". Ser at den ikke er tilgjengelig til iPhone 7 pluss (muligens pga 3D touch? Det er et ganske hardt glass.), men de andre fra ZAGG skal også være bra. Du ser en sammenligning mellom de ulike modellene her: http://www.zagg.com/eu/en_eu/invisibleshield/apple-iphone-7-plus-screen-protector/ Lenke til kommentar
ozone Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ikke gjem en av tidenes beste display bak en "kondom". Forskjellen på hva man får for en iphone uten riper og en med mange små "hårfine" riper etter et år eller to på finn er ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Er det noen som har erfaring med nano coating? Har gått for å teste Krystall Nano Coating som visstnok skal fungere jamfør diverse tester på nettet. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg bruker alltid glass på skjermen for å beskytte skjermen mot fall Har "reddet" meg 2 ganger - glasset på utsiden ble vertfall knustVelger alltid Nillkin som jeg kjøper fra Kina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå